
محتويات الصفحة
Responsibilities:
- Competent in handling a range of banking enquiries to successfully support a customer in their banking needs.
- Handling inbound and outbound (where appropriate) customer interactions
- Delivering a strong customer experience through each interaction, demonstrating ownership to drive first call resolution.
- Adheres and drives HSBC’s values and behaviors in every customer interaction, always doing what is right.
- Focusing on our customer’s current requirements, while anticipating their changing future needs and priorities.
- Working hard to meet these needs, which could include supporting them with access to online facilities and services to helping them manage their accounts.
- Always delivering open and honest communication through the conveying of information in a simple and understandable ways to build customer relations.
- Taking personal responsibility for driving the right customer outcomes in a fast paced and changing environment.
- A genuine interest in customers and a passion for the service you provide.
- Able to adapt to innovation and technological change to work smarter, improve service and connect with our customers more sustainably
- Embraces and implements change that will improve our business performance
- Ability to follow established procedures and use personal judgement to support customers.
- Demonstrates resilience to pressure and the challenge this brings while adapting to critical work demands with flexibility
- Able to demonstrate an understating of the risks associated with role and responsibilities and the impact these have.
- Proactive desire to self-development in skills required to further support our customers and better their banking experience.
- Suggests ideas and contributes to implementing of change to better support our customers
- Responsible for own development and actively seeks ways to better their own skills and capabilities
- Adherence to documented policies and procedures whilst maintaining quality and compliance standards through use of various support tools and escalation points.
- Promotes and encourages the highest level of customer service in every interaction.
- Ability to effectively manage own working day, by being ready and available to handle customers’ enquiries efficiently
Requirements:
- Fluent English is a Must
- Bachelor's degree
- Must be flexible, customer centric and have the ability to thrive in a team environment seeking feedback and open to development
- Takes pride in delivering what is promised in line with the customer and service expectations taking ownership and helping to drive first contact resolution
- Ability to work in a high-volume, fast paced changing environment is required
- Proficiency with personal computers and basic software packages and specialised applications
- Excellent communication skills and is polite and friendly at all times
- Equipped to deal with customer conversations by displaying patience and empathy
- Ability to follow process and procedures to mitigate risk/errors
- Must be competent to handle a set of core skills required for the role which include first direct core banking enquiries
- Resilience in role will support the role holders in working in a busy work environment irrelevant of location.
- Regular changes to procedures and advances in technology will regularly impact the role holder. Therefore, pro-activeness and ability to embrace change will ensure success.
- A passion for continued learning will also support the role holder in their ability to gain stronger and better skills and capabilities.
Job Details:
Job/ Career : UK Contact Center Agent, GSC
Location : Cairo, Egypt
Category: Call Centre
Schedule : Full-time
Company: HSBC bank
Job Posting date: 17 - 10 - 2021
Job Closing date: not known
تعليقات هامة
الوظيفة (وكيل مركز الاتصال / كول سنتر في المملكة المتحدة فى بنك إتش إس بي سي ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
- إجادة اللغة الإنجليزية أمر لا بد منه
- درجة البكالوريوس
- يجب أن يكون المُتقدم مرنًا ومتمحورًا حول العميل ولديه القدرة على الازدهار في بيئة جماعية تسعى إلى الحصول على تعليقات ومنفتحة على التطوير
- الفخر بتقديم ما وعد به بما يتماشى مع توقعات العملاء والخدمة التي تحمل الملكية والمساعدة في دفع حل الاتصال الأول
- مطلوب القدرة على العمل في بيئة متغيرة الحجم وسريعة الخطى
- إتقان استخدام أجهزة الكمبيوتر الشخصية وحزم البرامج الأساسية والتطبيقات المتخصصة
- مهارات اتصال ممتازة ومهذبة وودودة في جميع الأوقات
- مجهز للتعامل مع محادثات العملاء من خلال إظهار الصبر والتعاطف
- القدرة على متابعة العملية والإجراءات للتخفيف من المخاطر / الأخطاء
- يجب أن يكون المُتقدم مؤهلاً للتعامل مع مجموعة من المهارات الأساسية المطلوبة للوظيفة التي تشمل الاستفسارات المصرفية الأساسية الأولى المباشرة
- المرونة في الدور ستدعم أصحاب الأدوار في العمل في بيئة عمل مزدحمة لا علاقة لها بالموقع.
- التغييرات المنتظمة في الإجراءات والتطورات في التكنولوجيا ستؤثر بانتظام على صاحب الدور. لذلك ، فإن النشاط المؤيد والقدرة على تبني التغيير سيضمن النجاح.
- سوف تدعم الشغف بالتعلم المستمر صاحب الدور في قدرته على اكتساب مهارات وقدرات أقوى وأفضل.
المهام الوظيفية:
- مختص في التعامل مع مجموعة من الاستفسارات المصرفية لدعم العملاء بنجاح في احتياجاتهم المصرفية.
- التعامل مع تفاعلات العملاء الواردة والصادرة (عند الاقتضاء)
- تقديم تجربة عملاء قوية من خلال كل تفاعل ، وإثبات الملكية لدفع أول قرار للمكالمة.
- الالتزام ودفع قيم وسلوكيات HSBC في كل تفاعل مع العملاء ، ويفعل دائمًا ما هو صواب.
- التركيز على المتطلبات الحالية لعملائنا ، مع توقع احتياجاتهم وأولوياتهم المستقبلية المتغيرة.
- العمل الجاد لتلبية هذه الاحتياجات ، والتي يمكن أن تشمل دعمهم بالوصول إلى المرافق والخدمات عبر الإنترنت لمساعدتهم على إدارة حساباتهم.
- تقديم اتصال مفتوح وصادق دائمًا من خلال نقل المعلومات بطرق بسيطة ومفهومة لبناء علاقات مع العملاء.
- تحمل المسؤولية الشخصية لتحقيق النتائج الصحيحة للعملاء في بيئة سريعة الخطى ومتغيرة.
- اهتمام حقيقي بالعملاء وشغف بالخدمة التي تقدمها.
- القدرة على التكيف مع الابتكار والتغير التكنولوجي للعمل بشكل أكثر ذكاءً وتحسين الخدمة والتواصل مع عملائنا بشكل أكثر استدامة
- تبنى وتنفذ التغيير الذي من شأنه تحسين أداء أعمالنا
- القدرة على اتباع الإجراءات المعمول بها واستخدام الحكم الشخصي لدعم العملاء.
- إظهار المرونة في مواجهة الضغوط والتحدي الذي يجلبه ذلك أثناء التكيف مع متطلبات العمل الحرجة بمرونة
- القدرة على إثبات فهم المخاطر المرتبطة بالدور والمسؤوليات وتأثيرها.
- الرغبة الاستباقية في التطوير الذاتي في المهارات المطلوبة لدعم عملائنا بشكل أكبر وتحسين تجربتهم المصرفية.
- اقتراح الأفكار ويساهم في تنفيذ التغيير لدعم عملائنا بشكل أفضل
- مسؤول عن تطوير الذات ويسعى بنشاط إلى طرق لتحسين مهاراتهم وقدراتهم
- الالتزام بالسياسات والإجراءات الموثقة مع الحفاظ على معايير الجودة والامتثال من خلال استخدام أدوات الدعم المختلفة ونقاط التصعيد.
- تعزيز وتشجيع على أعلى مستوى من خدمة العملاء في كل تفاعل.
- القدرة على إدارة يوم العمل الخاص بك بشكل فعال ، من خلال الاستعداد والمتاح للتعامل مع استفسارات العملاء بكفاءة
كارت ببعض المعلومات عن بنك إتش إس بي سي :
بنك إتش إس بي سي HSBC Bank هو مؤسسة بريطانية للخدمات المصرفية والمالية متعددة الجنسيات. تضم شبكة HSBC الدولية العديد من المكاتب في ............ (للمزيد من المعلومات زورونا من خلال صفحة المعلومات بالأسفل )

المقر الرئيسى: لندن - المملكة المتحدة (إنجلترا)
العنوان فى مصر: القاهرة - مصر
العنوان فى السعودية : الرياض - المملكة العربية السعودية
العنوان فى الإمارات: دبى - الإمارات العربية المتحدة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للبنك - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :