محتويات الصفحة
Responsibilities:
- Responsible for managing and owning the implementation, development and automation of customised bill production, for assigned managed services customers
- Acts as a central and key contact point for the Vodafone global customers for billing quries and service.
- Maintain a disciplined, proactive approach to improve debt in query management
- Take ownership of problem and incident management, completing root cause analysis
- Accountable for ownership and escalation of billing issues
- Drive resolution of incidents and problems according to pre-specified requirements
- Collaborates with different IT teams for systems improvements and issue resolution
- Interfaces with revenue assurance teams and auditers
- Interfaces with internal and external suppliers
- Interfaces with internal VGE Account teams as well as Vodafone global customers and liaise closely with Customer representatives
- Respisonbile on updating the relevant systems and provides required reports.
- Ensure delivery of a positive experience for Vodafone Customers
Requirements:
- Fluent English
- Excellent written and verbal communications & negotiations, as well as presentation skills.
- Excellent ability to manage customer relationships, their expectations (and define acceptance criteria), and to understand requirements of business and customer to ensure they are translated into technical delivery
- The ability to be an effective team player is essential
- ITIL v3 Foundation knowledge
- Experience of working to targets in a highly pressured environment
- Analytical skills
- Ability to adapt communication style to suit audience and situation
- Experience of working to targets in a highly pressured environment
- Excellent use of MS Office suite
- Additional languages is a plus
Must have technical / professional qualifications:
- ITIL v3 Foundation
- 3rd Language is a plus
Job Details:
Job/ Career : Customer Relationship Analyst
Location: Cairo,Egypt
Company: Vodafone
Job Posting date: 4 - 1 - 2022
Job Closing date: not known
تعليقات هامة
الوظيفة ( محلل علاقات العملاء فى شركة فودافون ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
- إجادة اللغة الإنجليزية
- اتصالات ومفاوضات كتابية وشفوية ممتازة ، بالإضافة إلى مهارات العرض.
- قدرة ممتازة على إدارة العلاقات مع العملاء ، وتوقعاتهم (وتحديد معايير القبول) ، وفهم متطلبات العمل والعملاء لضمان ترجمتها إلى تسليم تقني
- القدرة على أن تكون لاعبًا جماعيًا فعالاً أمر ضروري
- معرفة ITIL v3
- خبرة في العمل على الأهداف في بيئة شديدة الضغط
- مهارات تحليلية
- القدرة على تكييف أسلوب الاتصال بما يتناسب مع الجمهور والموقف
- خبرة في العمل على الأهداف في بيئة شديدة الضغط
- استخدام ممتاز لمجموعة MS Office
- اللغات الإضافية ميزة إضافية
يجب أن يكون لديك مؤهلات فنية / مهنية:
- لغة ثالثة ميزة إضافية
والمهام الوظيفية:
- مسؤول عن إدارة وامتلاك تنفيذ وتطوير وأتمتة إنتاج الفواتير المخصصة لعملاء الخدمات المدارة المعينة
- العمل كنقطة اتصال مركزية ورئيسية لعملاء فودافون العالميين لفواتير الكمبيالات والخدمة.
- الحفاظ على نهج منضبط واستباقي لتحسين الديون في إدارة الاستعلام
- تولي مسؤولية إدارة المشاكل والحوادث ، واستكمال تحليل السبب الجذري
- مسؤول عن الملكية وتصعيد الفواتير
- محرك حل الحوادث والمشاكل وفقا لمتطلبات محددة مسبقا
- التعاون مع فرق تكنولوجيا المعلومات المختلفة لتحسين الأنظمة وحل المشكلات
- واجهات مع فرق ضمان الإيرادات والمراجعين
- واجهات مع موردين داخليين وخارجيين
- واجهات مع فرق حساب VGE الداخلية بالإضافة إلى عملاء Vodafone العالميين والاتصال الوثيق بممثلي العملاء
- Respisonbile على تحديث الأنظمة ذات الصلة ويقدم التقارير المطلوبة.
- ضمان تقديم تجربة إيجابية لعملاء فودافون
كارت ببعض المعلومات عن شركة فودافون :
مجموعة فودافون العالمية ( بالانجليزية : Vodafone ) هي شركة بريطانية متعددة الجنسيات متخصصة في تقديم خدمات شبكات الهواتف المحمولة ...........( لمعرفة المزيد عن الشركة زورنا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل )
المقر الرئيسي: نيوبري - بيركشاير- المملكة المتحدة
العنوان فى مصر: االقاهرة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :