محتويات الصفحة
Responsibilities:
- Handles customer requests/issues/questions in a professional manner and strives to deliver a first time resolution service;
- Meets defined KPIs including NPS and sales;
- Processes transactional activities in line with Vodafone standards, policies and processes;
- Provides accurate and timely information by fully investigating all customer enquiries, using all available equipment and applications to ensure that incidents and problems are resolved efficiently and within SLAs;
- Exchanges information effectively, to direct customer requests/issues/questions/complaints to the relevant teams for action (eg to activate services, solve claims and complaints, apply discounts) ;
- Uses time proactively and efficiently to deliver on service targets;
- Provides feedback and suggestions to develop and improve customer experience in respect of call trends / drivers;
- Good understanding of Vodafone products, services, systems, policies and processes in order to effectively deal with a variety of questions and customer transactions;
- Effectively interacts with stakeholders where necessary, to assist with efficient query/complaint resolution;
- Acts as an advocate of Vodafone, protecting the reputation by following Vodafone's Brand Tone of Voice;
- Performs other job-related duties or tasks defined by the supervisor or resulting from assigned agendas;
Requirements:
Skills
- Digital Advocacy
- Customer Journey Knowledge
- Ownership
- Building Rapport
- Resilience
- Expert Advice
- Expert Communication
- Empathy
Job Details:
Job/ Career : Customer Care Advisor
Location: Cairo,Egypt
Job Type : Full-time
Contract Type : Fixed term contract
Company: Vodafone
Job Posting date: 8 - 12 - 2021
Job Closing date: not known
تعليقات هامة
الوظيفة (مستشار رعاية العملاء فى شركة فودافون ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
مهارات
- المناصرة الرقمية
- معرفة رحلة العميل
- القدرة على بناء علاقات
- الصمود
- النصيحة الإختصاصية
- خبرة الاتصال
والمهام الوظيفية:
- التعامل مع طلبات / مشكلات / أسئلة العملاء بطريقة احترافية ويسعى جاهداً لتقديم خدمة حل لأول مرة
- استيفاء بمؤشرات الأداء الرئيسية المحددة بما في ذلك NPS والمبيعات
- معالجة أنشطة المعاملات بما يتماشى مع معايير وسياسات وعمليات فودافون
- توفير معلومات دقيقة وفي الوقت المناسب من خلال التحقيق الكامل في جميع استفسارات العملاء ، واستخدام جميع المعدات والتطبيقات المتاحة لضمان حل الحوادث والمشاكل بكفاءة وضمن اتفاقيات مستوى الخدمة
- تبادل المعلومات بشكل فعال ، لتوجيه طلبات العملاء / القضايا / الأسئلة / الشكاوى إلى الفرق ذات الصلة لاتخاذ الإجراءات (على سبيل المثال لتنشيط الخدمات وحل المطالبات والشكاوى وتطبيق الخصومات)
- استخدام الوقت بشكل استباقي وفعال لتحقيق أهداف الخدمة
- تقديم ملاحظات واقتراحات لتطوير تجربة العملاء وتحسينها فيما يتعلق باتجاهات / برامج تشغيل المكالمات
- فهم جيد لمنتجات فودافون وخدماتها وأنظمتها وسياساتها وعملياتها من أجل التعامل بفعالية مع مجموعة متنوعة من الأسئلة ومعاملات العملاء
- التفاعل بشكل فعال مع أصحاب المصلحة عند الضرورة ، للمساعدة في حل الاستعلام / الشكوى بكفاءة
- العمل كمدافع عن شركة Vodafone ، حيث يحمي السمعة من خلال اتباع نغمة صوت العلامة التجارية لشركة Vodafone
- تأدية واجبات أو مهام أخرى متعلقة بالوظيفة حددها المشرف أو ناتجة عن جداول الأعمال المعينة
كارت ببعض المعلومات عن شركة فودافون :
مجموعة فودافون العالمية ( بالانجليزية : Vodafone ) هي شركة بريطانية متعددة الجنسيات متخصصة في تقديم خدمات شبكات الهواتف المحمولة ...........( لمعرفة المزيد عن الشركة زورنا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل )
المقر الرئيسي: نيوبري - بيركشاير- المملكة المتحدة
العنوان فى مصر: االقاهرة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :