محتويات الصفحة
Job description:
- Provide timely resolution of all queries (H2R & S2P - Vendor Services related) based on both telephonic and non-telephonic contacts and execute the support model of the NBS Contact Center
- Ensure the accuracy and timeliness of services delivered to employees is in accordance with Service Level Agreements
- Support Total Service Quality levels to the Stakeholders, adhering to E2E standardization.
Responsibilities:
- Execute the standard support model for both Tier 1 and Tier 2 contacts for both telephonic and non-telephonic contacts.
- Provide direct support on guidelines, procedures, deep knowledge transfer on process, E2E view, status of requests, KPIs, SLAs, help chain, data standards
- Dispatch of Tier 2 queries to the right stakeholders and timely closure of tickets
- Execute operational delivery of all activities pertaining to the contact center and ensuring the execution of the Contact Center Support Model for all service lines, both H2R & S2P (Vendor Services) withing the service delivery framework of H2R.
- Provide inputs to manage risks, issues, escalations and change in a cost effective and timely manner to deliver the agreed KPIs and SLAs for all Contact Center services.
- Support NCE process improvement initiatives through DORs/WORs/MORs/GSTD/FI/ etc.
- Provide support in the generation and publication of all relevant reports and analytics
- Perform periodic activity relevant review's with the different streams
- Contribute to Continuous Improvements programs and standardization of processes across all markets in scope, whenever possible
Requirements:
- 0-1 years of experience
- Strong Communication Skills
- Proficient in MS Office
- Strong Analytical Skills
- Detail oriented
- Trilingual English & Arabic & French
Job Details:
Job/ Career : Contact Center Agent
Location : Cairo, Egypt
Job Schedule : Full-time
Category: Human Resources
Company: Nestle
Job Posting Date : 12 - 12 - 2021
Job Closing Date : not known
تعليقات هامة
الوظيفة (موظف مركز الاتصال فى شركة نستله) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
- ٠-١ سنوات خبرة
- مهارات اتصال قوية
- البراعة في مايكروسوفت أوفيس
- مهارات تحليلية قوية
- التفاصيل الموجهة
- اتقان اللغات الإنجليزية والعربية والفرنسية
والمهام الوظيفية:
- تنفيذ نموذج الدعم القياسي لكل من جهات الاتصال من المستوى 1 والمستوى 2 لكل من جهات الاتصال الهاتفية وغير الهاتفية.
- تقديم دعم مباشر بشأن الإرشادات والإجراءات ونقل المعرفة العميق حول العملية وعرض E2E وحالة الطلبات ومؤشرات الأداء الرئيسية واتفاقيات مستوى الخدمة وسلسلة المساعدة ومعايير البيانات
- إرسال استفسارات من المستوى 2 إلى أصحاب المصلحة المناسبين وإغلاق التذاكر في الوقت المناسب
- تنفيذ التسليم التشغيلي لجميع الأنشطة المتعلقة بمركز الاتصال والتأكد من تنفيذ نموذج دعم مركز الاتصال لجميع خطوط الخدمة ، على حد سواء H2R و S2P (خدمات البائعين) مع إطار تقديم الخدمة لـ H2R.
- توفير مدخلات لإدارة المخاطر والمشكلات والتصعيد والتغيير بطريقة فعالة من حيث التكلفة وفي الوقت المناسب لتقديم مؤشرات الأداء الرئيسية واتفاقيات مستوى الخدمة المتفق عليها لجميع خدمات مركز الاتصال.
- دعم مبادرات تحسين عملية NCE من خلال DORs / WORs / MORs / GSTD / FI / إلخ.
- تقديم الدعم في إنشاء ونشر جميع التقارير والتحليلات ذات الصلة
- إجراء مراجعات دورية ذات صلة بالنشاط مع تيارات مختلفة
- المساهمة في برامج التحسينات المستمرة وتوحيد العمليات عبر جميع الأسواق في النطاق ، كلما أمكن ذلك
كارت ببعض المعلومات عن شركة نستله :
نستله أو نسلي (أو نسليه) ( Nestlé) هي شركة متعددة الجنسيات متخصصة في إنتاج الأطعمة المعلبة أسست في فيفي، سويسرا وهي ناتج اندماج شركتين هما ...........(يمكنكم معرفة المزيد من المعلومات عن الشركة من خلال رابط صفحة المعلومات بالأسفل)
المقر الرئيسي: فيفي، سويسرا
العنوان فى مصر: التجمع الخامس , القاهرة الجديدة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :