محتويات الصفحة
Responsibilities:
-Manage Customer Care, Sales, and Marketing demands, solutions and implementations for the CRM applications, and align it with the company business needs and the global IT strategy in order to achieve the best and cost effective solutions.
-To provide sustainable service to various Etisalat departments and provide IT systems that help optimize business processes.
Requirements:
- University degree in Engineering, Computer Science or Information Technology, 5+ years of Experience.
- Excellent command of English language (Reading, Writing & Oral).
- Proven track record for Managing large scale teams
- Excellent Telecommunication knowledge.
- Good interpersonal skills (Negotiation, communications, etc.)
- Masters program management, project management scope/risk/time/communications/quality/project cost) management and software development cycle management.
- Excellent in vendor management.
- Excellent interpersonal skills (Negotiation, communications, etc...).
QUALIFICATIONS_DESIRABLE
- Cross functional experience/exposure (Marketing, Sales, Customer Care, Finance, etc.)
- Experience with large size projects implementation.
EXPERIENCE_ESSENTIAL
- Experience with Small Medium Projects implementations
- Experience with Software development life cycle
- Experience with DB and programming languages
- Experience with CRM Business analysis
- Experience in vendor management.
EXPERIENCE_DESIRABLE
- Experience with large and mega projects
- Experience in Agile Software life cycle
- Experience in Software testing approaches& methodologies
- Experience in Hardware architecture
CERTIFICATIONS_ESSENTIAL
- CRM App Related Certificates.
- ITIL
Job Details:
Job/ Career : CRM System Analyst.Customer and Partner Management
Company: Etisalat
Location: Egypt
Job Date Posted: 19 - 12 - 2021
Job closing Date: Not known
تعليقات هامة
الوظيفة (محلل نظام CRM فى شركة اتصالات ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
- شهادة جامعية في الهندسة أو علوم الحاسب الالى أو تكنولوجيا المعلومات ، ٥ سنوات فأكثر من الخبرة.
- إجادة اللغة الإنجليزية (قراءة وكتابة وشفهية).
- سجل حافل لإدارة فرق واسعة النطاق
- معرفة اتصالات ممتازة.
- مهارات جيدة في التعامل مع الآخرين (التفاوض ، الاتصالات ، إلخ.)
- إجادة إدارة البرنامج ، إدارة نطاق إدارة المشروع / المخاطر / الوقت / الاتصالات / الجودة / تكلفة المشروع) وإدارة دورة تطوير البرمجيات.
- ممتاز في إدارة البائعين.
- مهارات ممتازة في التعامل مع الآخرين (التفاوض ، الاتصالات ، إلخ ...).
ويُفضل:
- عبر الخبرة الوظيفية / التعرض (التسويق والمبيعات وخدمة العملاء والمالية ، وما إلى ذلك)
- خبرة في تنفيذ المشاريع كبيرة الحجم.
الخبرة_الأساسية
- خبرة في تنفيذ المشاريع الصغيرة والمتوسطة
- تجربة مع دورة حياة تطوير البرمجيات
- خبرة مع DB ولغات البرمجة
- خبرة في تحليل إدارة علاقات العملاء
- خبرة في إدارة البائعين.
ويُفضل:
- خبرة في المشاريع الكبيرة والعملاقة
- خبرة في دورة حياة البرمجيات الرشيقة
- خبرة في مناهج ومنهجيات اختبار البرمجيات
- خبرة في هندسة الأجهزة
الشهادات:
- الشهادات المتعلقة بتطبيق CRM.
- ITIL
المهام الوظيفية:
- إدارة متطلبات العملاء والمبيعات والتسويق والحلول والتطبيقات لتطبيقات CRM ومواءمتها مع احتياجات أعمال الشركة واستراتيجية تكنولوجيا المعلومات العالمية من أجل تحقيق أفضل الحلول الفعالة من حيث التكلفة.
- لتقديم خدمة مستدامة لمختلف إدارات اتصالات وتوفير أنظمة تكنولوجيا المعلومات التي تساعد على تحسين العمليات التجارية.
كارت ببعض المعلومات عن شركة اتصالات :
اتصالات هى شركة الإمارات للاتصالات، المعروفة باسم اتصالات، كانت المؤسسة الوحيدة للاتصالات في دولة الإمارات العربية المتحدة حتى صدور قرار تأسيس شركة اتصالات جديدة في 2005. .........( لمعرفة المزيد عن الشركة زورنا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل )
المقر الرئيسي: أبوظبي، الإمارات العربية المتحدة .
العنوان فى مصر: القاهرة .
العنوان فى مصر: القاهرة .
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :