
محتويات الصفحة
Responsibilities:
- Implement all the assigned development related activities and all required documentation to fulfil business requirements.
- Update the relevant IT stakeholder with the developed tasks and shares analysis to assess business requirements.
- Perform the daily technical support tasks and handle the service desk raised tickets related to the developed modules to properly close and reply to customer and user issues
- Report incidents to IT service desk and support in generating monthly reports of all detected and resolved issues to maintain tracking history.
- Adhere to the agreed upon strategy during development life cycles of all Applications/services from initial analysis to implementation, including providing guidance and assistance to User Acceptance Testing (UAT), for any consequent feedback/iterations, to ensure smooth transition and integration of systems to business areas.
- Participate in resolving re-occurring Business/department incidents related to systems to ensure smooth workflow and efficient system utilization.
Policies, Processes and Procedures
- Follow all relevant department policies, processes, standard operating procedures and instructions so that work is carried out in a controlled and consistent manner.
Day- to-day operations
- Follow the day-to-day operations related to own jobs in the Application Management, Development & Digital Solutions department to ensure continuity of work.
Compliance
- Comply with all relevant CBE regulations, banking laws, AML regulations and internal CIB policies and code of conduct in order to maintain CIB’s sound legal position and mitigate any potential risks.
Requirements:
Qualifications & Experience
- Bachelor’s degree of Engineering, Computer Science or its equivalent
- 2-4 years of experience Software Development Management
- Excellent skills in user liaison and in controlling the planning and implementation of software projects
- Postgraduate studies are preferable
Skills
- Excellent command of the English and Arabic Languages (written & spoken)
- Strong communication skills
- Strong conceptual abilities
- Qualitative and quantitative analytical skills
Job Details:
Job/ Career : Software Developer
Location : Giza, Egypt
Work Locations: B219 - Financial District, Smart Village, Cairo - Alex Desert Road
Shift: Day Job
Category: Back Office
Job Type: Full-time Employee
Company: CIB bank
Posting date: not known
Closing date: not known
المختصر المفيد
الوظيفة (مطور برامج فى البنك التجارى الدولى ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
المؤهلات والخبرة
- درجة البكالوريوس في الهندسة أو علوم الحاسب الآلى أو ما يعادلها
- ٢-٤ سنوات خبرة في إدارة تطوير البرمجيات
- مهارات ممتازة في الاتصال بالمستخدمين وفي التحكم في تخطيط وتنفيذ مشاريع البرمجيات
- يُفضل الدراسات العليا
مهارات
- إجادة اللغتين الإنجليزية والعربية (كتابة وتحدثاً)
- مهارات اتصال قوية
- قدرات مفاهيمية قوية
- المهارات التحليلية النوعية والكمية
- للمزيد من المعلومات عن الوظيفة >>> نص الإعلان هو الإنجليزى فوق وفيه تفاصيل أكثر
- للتسجيل فى الوظيفة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
- لزيارة إعلان الوظيفة على الموقع الرسمى للشركة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
-لمعرفة المزيد من المعلومات عن الشركة >>> اضغط على زر (صفحة المعلومات) بالأسفل
كارت ببعض المعلومات عن البنك التجارى الدولى :
البنك التجاري الدولي ( يُعرف بالإنجليزية : Commercial International Bank ) واختصاراً ( سى آى بى CIB) هو بنك مصرى خاص . يخدم البنك أكثر من 500000 عميل ولديه أكثر من 6000 موظف ............ (للمزيد من المعلومات زورونا من خلال صفحة المعلومات بالأسفل )

المقر الرئيسى : القاهرة - مصر
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :