محتويات الصفحة
Role description:
- To track and safe keep records of staff leaves in order to support easy retrieval of data and maintain accurate records needed to support further HR needed actions.
- To process requests covering printing and providing HR letters, Payslips, and Account Statements to employees.
Responsibilities:
Staff Leaves Management
- Check and approve wedding, maternity, unpaid, pilgrimage leaves in timely and accurate manner.
- Check sick leaves by comparing the taken days from Oracle system by the approved medical reports.
- Update records of staff returning from maternity leave & unpaid leave ensuring full adherence to work policies and vacations.
- Prepare vacation report quarterly bank wide to ensure data accuracy and validity.
- Prepare yearly sick leave report in order to support accurate profit share distribution and other human capital related decisions.
- Monitor all excess vacations (annual & sick) to support further decision-making.
- Calculate the unpaid leaves & new hires leave days’ adjustment.
HR Printing Service
- Receive and process requests from CIB Staff to print HR letters, Payslips and Account statements and ensure the accuracy of the printed documents to prevent exposing personal information to wrong individuals or sending out official documents with errors.
- Ensure requested HR documents are efficiently printed and sent in a timely manner to the relevant staff members.
Staff Data Management
- Assist in preparing the monthly salaries’ entries on Oracle system (renewal, adjustment, resignations, unpaid leave, transfer, missions etc...).
- Assist in preparing the monthly overtime input and calculation to effect on employees’ accounts.
Policies & Procedures
- Follow all relevant department policies, processes, standard operating procedures and instructions so that work is carried out in a controlled and consistent manner.
Day- to-day operations
- Follow the day-to-day operations related to own jobs in the Compensation & Benefits department to ensure continuity of work.
Compliance
- Comply with all relevant CBE regulations, banking laws, AML regulations and internal CIB policies and code of conduct in order to maintain CIB’s sound legal position and mitigate any potential risks.
Requirements:
- Bachelor’s degree in any discipline
- Minimum 0 – 2 Years of experience preferably in Human Resources field.
Skills:
- Good command of English and Arabic languages
- Good Planning & organizing skills
- Attention to details
- Good understanding of MS Office applications
Job Details:
Job/ Career : Payroll Processor
Location : Giza-SMART VILLAGE BLDG. 4, Egypt
Shift: Day Job
Category: Back Office
Job Type: Full-time Employee
Company: CIB bank
Posting date: not known
Closing date: not known
تعليقات هامة
الوظيفة (معالج الرواتب فى البنك التجارى الدولى ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
- درجة البكالوريوس في أي تخصص
- خبرة لا تقل عن ٠-٢ سنوات ويفضل أن يكون ذلك في مجال الموارد البشرية.
مهارات:
- إجادة اللغتين العربية والإنجليزية
- مهارات التخطيط والتنظيم الجيد
- الاهتمام بالتفاصيل
- فهم جيد لتطبيقات مايكروسوفت أوفيس
- للمزيد من المعلومات عن الوظيفة >>> نص الإعلان هو الإنجليزى فوق وفيه تفاصيل أكثر
- للتسجيل فى الوظيفة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
- لزيارة إعلان الوظيفة على الموقع الرسمى للشركة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
-لمعرفة المزيد من المعلومات عن الشركة >>> اضغط على زر (صفحة المعلومات) بالأسفل
كارت ببعض المعلومات عن البنك التجارى الدولى :
البنك التجاري الدولي ( يُعرف بالإنجليزية : Commercial International Bank ) واختصاراً ( سى آى بى CIB) هو بنك مصرى خاص . يخدم البنك أكثر من 500000 عميل ولديه أكثر من 6000 موظف ............ (للمزيد من المعلومات زورونا من خلال صفحة المعلومات بالأسفل )
المقر الرئيسى : القاهرة - مصر
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :