محتويات الصفحة
Job Purpose:
- Unilever is currently recruiting for a Personal/Technical Assistant in the HR Department. The role will provide a pro-active and high-level secretarial support to the HR Director.
- In this busy and demanding environment, a top level of service is required at all times.
- This role requires an assistant who is a self-starter with attention to detail, who can interact regularly with a very international network both inside the business and externally.
- You must be capable of managing your own time flexibly and effectively, juggling a complex diary and travel schedule using excellent judgement in interacting at the highest levels of the company and keeping the director updated on issues arising in their absence.
Responsibilities:
- Providing full support including diary, travel & meeting management across all time zones, travel planning, processing expenses, meeting agenda management, visitor and event management.
- Organizing meetings & workshops locally & abroad including booking meeting rooms, venue sourcing, defining the program, arranging evening / team activities and logistics and ensuring technical set-up runs smoothly (Telepresence, Skype for Business, BT Webex, etc).
- Organizing international and local travel, including preparation of itineraries, visas, etc., together with management of out of office requirements.
- Managing a global network of internal & external stakeholders, point of reference for local teams & agency partners.
- Screening, redirecting and responding to mail as appropriate, and typing general correspondence emails and reports.
- Maintaining email distribution lists, contacts database and Org charts for the Global community.
- Using OneDrive to share team documents.
- Raising, tracking and closing of Purchase Orders in Unify for the team, liaising with procurement & suppliers to ensure prompt payment.
- Pro-actively tackling issues related to administrative processes to ensure speed and efficiency.
- Responding to queries and requests for information from the global team, regional stakeholders, and within the category team on an ad hoc basis.
- Processing expenses and invoices using relevant systems.
Requirements:
- 1-3 years of experience.
- Bachelor’s degree is a must.
- Bias for Action.
- Accountability and Responsibility.
- Operating Collaboratively to building Talent and Teams.
- Critically, you must be well organized, able to prioritize tasks of high complexity and have the ability to build relationships with an international network and key stakeholders across different levels in- and outside of the organization.
- You must be comfortable working in a virtual environment and building collaboration with people from different cultures around the world.
- Experience in managing office processes are important and where necessary, developing new approaches to meeting changing needs.
- Initiative to think around how to help the Directors to be as efficient as possible in using their time.
- Excellent in Microsoft applications including Outlook, Word, Excel and PowerPoint, in Ariba for budget management and ability to quickly acquire new IT skills to utilize key company software and systems.
- You must be flexible, have a high degree of maturity, self-confidence and enthusiasm with strong interpersonal skills.
- Accuracy and speed are essential.
- You must be trustworthy and sensitive when exposed to confidential information.
Job Details:
Job/ Career : Human Resources Personal/Technical Assistant
Location : Egypt-Egypt (State Level)-Sixth of October City-Unilever House Cairo (UHC)
Job Field : Human Resources
Job Type : Regular
Job Schedule : Full-time
Company: Unilever
Posting Date : 27-12-2020
End Date : 3-1-2021
المختصر المفيد
الوظيفة (الموارد البشرية / المساعد الفني بشركة يونيليفر ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
- ١-٣ سنوات خبرة.
- درجة البكالوريوس أمر لا بد منه.
- التحيز للعمل.
- المساءلة والمسؤولية.
- العمل بشكل تعاوني لبناء المواهب والفرق.
- بشكل حاسم ، يجب أن تكون منظمًا جيدًا ، وقادرًا على تحديد أولويات المهام ذات التعقيد العالي ولديك القدرة على بناء علاقات مع شبكة دولية وأصحاب المصلحة الرئيسيين عبر مستويات مختلفة داخل وخارج المنظمة.
- يجب أن تكون مرتاحًا للعمل في بيئة افتراضية وبناء تعاون مع أشخاص من ثقافات مختلفة حول العالم.
- الخبرة في إدارة العمليات المكتبية مهمة وعند الضرورة ، تطوير مناهج جديدة لتلبية الاحتياجات المتغيرة.
- مبادرة للتفكير في كيفية مساعدة المديرين ليكونوا أكثر كفاءة في استخدام وقتهم.
- ممتاز في تطبيقات Microsoft بما في ذلك Outlook و Word و Excel و PowerPoint ، في Ariba لإدارة الميزانية والقدرة على اكتساب مهارات تقنية معلومات جديدة بسرعة لاستخدام برامج وأنظمة الشركة الرئيسية.
- يجب أن تكون مرنًا ولديك درجة عالية من النضج والثقة بالنفس والحماس مع مهارات التعامل مع الآخرين.
- الدقة والسرعة ضروريان.
- يجب أن تكون جديرًا بالثقة وحساسًا عند تعرضك لمعلومات سرية.
- للمزيد من المعلومات عن الوظيفة >>> نص الإعلان هو الإنجليزى فوق وفيه تفاصيل أكثر
- للتسجيل فى الوظيفة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
- لزيارة إعلان الوظيفة على الموقع الرسمى للشركة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
-لمعرفة المزيد من المعلومات عن الشركة >>> اضغط على زر (صفحة المعلومات) بالأسفل
كارت ببعض المعلومات عن شركة يونيليفر :
يونيليفر ( وتعرف بالإنجليزية ب Unilever ) هي شركة هولندية تأسست سنة في سبتمبر 1929 . نشأت شركة unilever عن طريق إدماج شركتين كبيرتين في ذاك الحين وهما شركتي ...........( لمعرفة المزيد عن الشركة زورنا من خلال Meetup بالاسفل )
المقر الرئيسي: لندن، إنجلترا، المملكة المتحدة
العنوان فى مصر: سموحة, الاسكندرية, مصر.
العنوان فى مصر: السادس من اكتوبر, الجيزة, مصر.
العنوان فى الإمارات: المنطقة الحرة في جبل علي , دبى
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :