محتويات الصفحة
Responsibilities:
- Handle all incoming/outgoing calls of the call center.
- Provide follow up, occasional campaigns and call backs blended with normal inbound calls.
- Provide best possible service to both external and internal customers to achieve highest level of customer satisfaction.
- Handle and solve all inquiries, requests and complaints received via all channels available (phone, fax, e-mail and …etc.)
- Communicate with other Customer Service sub-divisions to answer all relevant customer inquiries (e.g. Credit, Customer Support and Activation, Outbound & Save Initiatives…etc).
- Communicate with other departments all relevant customer inquiries if applicable.
- Achieve the requested staffed time on a daily basis to minimize lost call rate.
- Provide proper information to customers with complete and comprehensive understanding of Orange products and services.
- Fully understand and adhere to company policies and procedures that generate personal and professional credibility and trust.
- Respect and apply company vision, mission and values.
- Fully understand both individual and company objectives, and work on achieving them effectively and efficiently.
- Use available methods and tools to develop own skills.
- Use the available tools and systems to provide the correct information to customers (applications, intranet briefings, attending trainings….etc).
- Keep up-to-date with all the services and products provided by Orange.
- Resolve all customer complaints, requests and inquiries within the pre-determined SLA’s.
- Escalate problems, report suspected fraud and provides relevant feedback to the right channels.
Requirements:
Education
- Bachelor's degree from a recognized university.
Experience
- Minimum 0-2 years of experience in the same function.
Skills
- Very good English both spoken and written.
- Very good computer skills.
- Strong Customer Orientation.
- Strong communication, listening & interpersonal skills.
- Flexibility & ability to work in a team.
- Self-confident with professional behavior & attitude.
- High sense of time management.
Job Details:
Job/ Career : Sr. Specialist, First Class Call Center
Location: Giza - Egypt
Category : Customer Care
Company: Orange
Job Nature: Shift basis
Days off: 2 Consecutive days
Working hours: 8 hours including 1 hour break
Job Posting Date: 26-2-2023
Job closing Date: 26-5-2023
تعليقات هامة
الوظيفة (أخصائى أول درجة أولى كول سنتر فى شركة أورنج ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
التعليم
- بكالوريوس من جامعة معترف بها.
الخبرة
- خبرة لا تقل عن ٠-٢ سنوات في نفس الوظيفة.
المهارات
- اللغة الإنجليزية جيدة جدا تحدثا وكتابة.
- مهارات حاسوبية جيدة جدا.
- توجه قوي تجاه العملاء.
- مهارات قوية في التواصل والاستماع والتعامل مع الآخرين.
- المرونة والقدرة على العمل الجماعي.
- الثقة بالنفس مع السلوك المهني والسلوك.
- حس عالي بإدارة الوقت.
والمهام الوظيفية:
- التعامل مع جميع المكالمات الواردة / الصادرة لمركز الاتصال.
- توفير متابعة وحملات عرضية ومعاودة مكالمات ممزوجة بالمكالمات الواردة العادية.
- تقديم أفضل خدمة ممكنة للعملاء الخارجيين والداخليين لتحقيق أعلى مستوى من رضا العملاء.
- معالجة وحل جميع الاستفسارات والطلبات والشكاوى الواردة عبر جميع القنوات المتاحة (الهاتف والفاكس والبريد الإلكتروني ... إلخ)
- التواصل مع الأقسام الفرعية لخدمة العملاء الأخرى للرد على جميع استفسارات العملاء ذات الصلة (مثل الائتمان ، ودعم العملاء والتفعيل ، والمبادرات الصادرة والحفظ ... إلخ).
- التواصل مع الإدارات الأخرى بجميع استفسارات العملاء ذات الصلة إن أمكن.
- تحقيق الوقت المطلوب من الموظفين على أساس يومي لتقليل معدل المكالمات المفقودة.
- توفير المعلومات المناسبة للعملاء مع فهم كامل وشامل لمنتجات وخدمات Orange.
- الفهم الكامل والالتزام بسياسات وإجراءات الشركة التي تولد المصداقية الشخصية والمهنية والثقة.
- احترام وتطبيق رؤية الشركة ورسالتها وقيمها.
- الفهم الكامل لأهداف الفرد والشركة والعمل على تحقيقها بفعالية وكفاءة.
- استخدام الأساليب والأدوات المتاحة لتطوير المهارات الخاصة.
- استخدم الأدوات والأنظمة المتاحة لتوفير المعلومات الصحيحة للعملاء (التطبيقات ، وإحاطات الإنترانت ، وحضور التدريبات ... إلخ).
- على اطلاع دائم بجميع الخدمات والمنتجات التي تقدمها Orange.
- حل جميع شكاوى العملاء وطلباتهم واستفساراتهم داخل اتفاقيات مستوى الخدمة المحددة مسبقًا.
- تصعيد المشاكل ، والإبلاغ عن الاحتيال المشتبه به وتقديم الملاحظات ذات الصلة إلى القنوات الصحيحة.
كارت ببعض المعلومات عن شركة أورنج :
شركة أورنج ( تعرف بالإنجليزية :Orange) المعروفة سابقًا باسم ( فرانس تيليكوم France Télécom) ...........(للمزيد من المعلومات زورونا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل)
المقر الرئيسى : باريس ، فرنسا
العنوان فى مصر : القاهرة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :