محتويات الصفحة
Responsibilities:
- Identifies customer needs and fulfils it with proper bank’s products or services
- Handles customers’ requests/inquiries related to their accounts, products and services in a professional manner and serves all customers regardless of segment up to the level of their full satisfaction
- Promotes and sells the bank’s products and services to achieve the yearly set targets
- Ensures that brochures are up to date and in place
- Carries and handles efficiently custody items, keys as per custodian matrix and relevant policies and procedures
- Uses cross-selling techniques with EGBANK existing customers
- Adheres to Branch Operating Model
- Ensures that customers’ profiles are updated through implementing the KYC principle (Know Your Customers)
- Migrates customers to various channels (ATM, cheque deposit box)
- Carries out any task requested by the Senior Relationship Officer and the Branch Manager
- Makes calls upon request to EGBANK existing clients
Requirements:
- Bachelor degree in finance or business administration
- Baking principles
- Fluent in English and Arabic (Writing and speaking)
- 0 – 3 years of experience in customer service or any related field of work
Job Details:
Job/career : Customer Relationship Officer
Location : Damietta Branch - Egypt
Company: Egyptian Gulf Bank
Schedule : Full time
Posting date: 11 - 1 - 2022
Closing date: not known
تعليقات هامة
الوظيفة (مسؤول علاقات العملاء فى البنك المصري الخليجي ) والمهام الوظيفية كالتالى:
- بكالوريوس في المالية أو إدارة الأعمال
- إجادة اللغتين الإنجليزية والعربية (كتابة ومحادثة)
- ٠-٣ سنوات خبرة في خدمة العملاء أو أي مجال عمل ذي صلة
والمهام الوظيفية:
- تحديد احتياجات العملاء ويلبيها بمنتجات أو خدمات البنك المناسبة
- التعامل مع طلبات / استفسارات العملاء المتعلقة بحساباتهم ومنتجاتهم وخدماتهم بطريقة احترافية ويخدم جميع العملاء بغض النظر عن الشريحة حتى مستوى رضاهم الكامل
- ترويج وبيع منتجات وخدمات البنك لتحقيق الأهداف السنوية المحددة
- ضمان أن الكتيبات محدثة وفي مكانها
- حمل والتعامل بكفاءة مع بنود الحفظ والمفاتيح وفقا لمصفوفة أمين الحفظ والسياسات والإجراءات ذات الصلة
- استخدام تقنيات البيع المتبادل مع عملاء EGBANK الحاليين
- الالتزام بنموذج تشغيل الفرع
- ضمان تحديث ملفات تعريف العملاء من خلال تطبيق مبدأ اعرف عميلك (اعرف عملاءك)
- ترحيل العملاء إلى قنوات مختلفة (الصراف الآلي ، خانة الإيداع)
- تنفيذ أي مهمة يطلبها مسؤول العلاقات الأقدم ومدير الفرع
- القيام بإجراء مكالمات عند الطلب لعملاء EGBANK الحاليين
كارت ببعض المعلومات عن البنك المصري الخليجي :
البنك المصري الخليجي أو اختصاراً تُسمى "بنك إي جي" ( بالإنجليزية : Egyptian Gulf Bank) هو شركة مقرها مصر تعمل في مجال تقديم الخدمات المصرفية للشركات والأفراد والاستثمار ............ (للمزيد من المعلومات زورونا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل)
المقر الرئيسى : 45 ب ، شارع التسعين الشمالي - أول القاهرة الجديدة ، محافظة القاهرة ، مصر
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للبنك - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :