محتويات الصفحة
Responsibilities:
- Collaborates with manager to develop and implement territory POA and key account plans
- Evaluates progress vs. plan monthly and agrees to course corrections with manager
- Contributes to Cluster/Territory Teams Collaborates (Medical Affairs/Key Account Manager, etc.) to agree on key account plan objectives/responsibilities
- Engages with peers and District Manager to learn best practices
- Demonstrates an understanding of industry and healthcare trends, of how retail practices, clinics and hospitals operate.
- Identify and gather competitive information
- Follows through on customer commitments and requests in a timely fashion
- Reports customer activity in the CRM system and ensures customer profiles are kept up-to-date
- Demonstrates an understanding of Amgen Performance 4 selling platform to satisfy customer and Amgen needs
- Operates within the agreed expense budget aligned with POA priorities
- Seeks advises and assistance to organize activities
- Continuously develops and improves product knowledge, communication and selling skills through self-learning and active participation in agreed training programs.
- Drives own development
Requirements:
- Bachelor`s Degree
- Minimum 3 to 5 years of experience in the pharmaceutical industry in a sales-related job
- Experience with computer systems (CRM databases and MS Office)
- Fluency in English in both oral and written communication
- Relevant local legal qualification
Job Details:
Job/ Career : Senior Biopharmaceutical rep
Location : Dubai, United Arab Emirates
Company: Amgen
Category: Sales
Job posting date : 29 - 11 - 2021
Job closing date: not known
تعليقات هامة
الوظيفة (ممثل أول دعاية طبية فى شركة أمجين) ومتطلبات التقديم كالتالى:
- درجة البكالوريوس
- خبرة لا تقل عن ٣ إلى ٥ سنوات في صناعة الأدوية في وظيفة متعلقة بالمبيعات
- خبرة في أنظمة الكمبيوتر (قواعد بيانات CRM و MS Office)
- إتقان اللغة الإنجليزية في التواصل الشفوي والكتابي
- المؤهلات القانونية المحلية ذات الصلة
والمهام الوظيفية:
- التعاون مع المدير لتطوير وتنفيذ خطط توكيل مكتبية وحساب رئيسي للإقليم
- تقييم التقدم مقابل الخطة الشهرية ويوافق على تصحيحات المسار مع المدير
- المساهمة في تعاون فرق المجموعة / الإقليم (الشؤون الطبية / مدير الحساب الرئيسي ، وما إلى ذلك) للاتفاق على أهداف / مسؤوليات خطة الحساب الرئيسية
- التعامل مع الزملاء ومدير المنطقة لمعرفة أفضل الممارسات
- توضيح فهم اتجاهات الصناعة والرعاية الصحية ، وكيفية عمل ممارسات البيع بالتجزئة والعيادات والمستشفيات.
- تحديد وجمع المعلومات التنافسية
- متابعة التزامات العملاء وطلباتهم في الوقت المناسب
- تقارير نشاط العميل في نظام CRM وتضمن تحديث ملفات تعريف العملاء
- توضيح فهمًا لمنصة بيع Amgen Performance 4 لتلبية احتياجات العملاء و Amgen
- العمل ضمن ميزانية النفقات المتفق عليها بما يتماشى مع أولويات برنامج العمل
- طلب المشورة والمساعدة لتنظيم الأنشطة
- تطوير وتحسين باستمرار معرفة المنتج ومهارات الاتصال والبيع من خلال التعلم الذاتي والمشاركة النشطة في برامج التدريب المتفق عليها.
- قيادة التنمية الذاتية
كارت ببعض المعلومات عن شركة أمجين :
شركة أمجين (تعرف بالإنجليزية :Amgen ) هي شركة صيدلانية بيولوجية أمريكية متعددة الجنسيات مقرها في ثاوزاند أوكس ، كاليفورنيا ............ (لمعرفة المزيد عن الشركة زورنا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل )
المقر الرئيسى : كاليفورنيا - الولايات المتحدة
العنوان فى مصر : شارع الرائد على راشد - الوحدة 62 - الدور السادس - القاهرة
العنوان فى السعودية : 30 شارع الأمير ممدوح بن عبدالعزيز - الرياض
العنوان فى الإمارات : برج الأعمال المركزي أ ، مكتب 2007 (الطابق 20) - مدينة دبى الإعلامية - دبى
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :