محتويات الصفحة
Role Description:
- An internship at L'Oréal Saudi Arabia will allow you to gain strong professional experience while learning and connecting with the best in the industry!
- Saudi Arabia office for a 6-12 month assignment.
Responsibilities:
Existing customers:
- Understands client needs and develops a personalized offer leveraging brand portfolio
- Develops a joint business plan with Salon owner after analysis of salon performance and potential
- Visits customers to develop their business through brands’ value propositions and cycle animations
- Supports customers in implementing in salon each brand’s specific value add and consumer journey
- Focuses on each brand’s top SKUs, including communication of the end consumer benefits
- Reviews and implements the 7 Salon Emotion steps in the salon and continuously improves the salon experience for end consumers
- Supports salon digitalization via support for social media activities, implementation of Motion Window etc.
- Manages the point of sale execution for all customers (salons, boutiques…)
New customers:
- Creates new sustainable partnerships, choosing the relevant brands from its portfolio based on client potential
Business Trio:
- Coordinates with Education Experts and Salon Emotion Developers to develop the clients’ business, esp. sell-out by implementing tailor-made trainings plans
- Coordinates with Salon Developers for new clients partnerships development in the region
PPD image:
- Guarantees PPD’s and PPD brands’ image and awareness in their area
Requirements:
- You must be a fresh grad or up to two years graduate
- You must be available for at least 6 months starting from January
Internship Details:
Internship : Commercial Graduate Trainee
Location : Jeddah, Saudi Arabia
Company: L'Oréal
Category: Sales & Business Development
Schedule : Full time
Posting date: 23 - 11 - 2021
Closing date: not known
تعليقات هامة
فرصة التدريب (خريج مجال تجاري فى شركة لوريال ) ومتطلبات التقديم كالتالى:
- يجب أن تكون حديث التخرج أو تخرجت منذ مدة لا تزيد عن عامين
- يجب أن تكون متاحًا لمدة ٦ أشهر على الأقل بدءًا من يناير
والمهام الوظيفية:
العملاء الحاليون:
- فهم احتياجات العملاء ويطور عرضًا مخصصًا يستفيد من محفظة العلامات التجارية
- وضع خطة عمل مشتركة مع صاحب الصالون بعد تحليل أداء وإمكانيات الصالون
- زيارة العملاء لتطوير أعمالهم من خلال عروض القيمة للعلامات التجارية والرسوم المتحركة الدورية
- دعم العملاء في تنفيذ القيمة المضافة المحددة لكل علامة تجارية ورحلة المستهلك في الصالون
- التركيز على أهم رموز التخزين التعريفية لكل علامة تجارية ، بما في ذلك توصيل منافع المستهلك النهائي
- مراجعة وتنفيذ خطوات 7 Salon Emotion في الصالون وتحسين تجربة الصالون باستمرار للمستهلكين النهائيين
- دعم رقمنة الصالون من خلال دعم أنشطة وسائل التواصل الاجتماعي ، وتنفيذ Motion Window إلخ.
- إدارة تنفيذ نقاط البيع لجميع العملاء (صالونات ، بوتيكات ...)
الزبائن الجدد:
- تنشئ شراكات مستدامة جديدة ، واختيار العلامات التجارية ذات الصلة من محفظتها بناءً على إمكانات العميل
الأعمال الثلاثية:
- التنسيق مع خبراء التعليم ومطوري Salon Emotion لتطوير أعمال العملاء ، خاصة.
- البيع من خلال تنفيذ خطط تدريب مصممة خصيصًا
- التنسيق مع مطوري الصالون لتنمية شراكات العملاء الجدد في المنطقة
صورة PPD:
- ضمان صورة ووعي العلامات التجارية PPD و PPD في منطقتهم
كارت ببعض المعلومات عن شركة لوريال :
شركة لوريال ( وتُكتب :L'Oréal) هي شركة رعاية شخصية فرنسية مقرها في كليشي ، أوت دو سين ............ (للمزيد من المعلومات زورونا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل)
المقر الرئيسى : كليشي ، فرنسا
العنوان فى مصر : القاهرة
العنوان فى السعودية : المكمل بلازا ، الطابق الرابع ، ٢٥٤٣ شارع فلسطين ، الحمراء ، جدة ، المملكة العربية السعودية
العنوان فى الإمارات: جبل علي - دبي - الإمارات العربية المتحدة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى فرصة التدريب , اضغط على :