محتويات الصفحة
Role Purpose:
- The TSM Specialist is responsible for strategic important Enterprise/Wholesale customers and is involved in finding Special solutions for maintaining the agreed Technical Service levels.
- He/ She is taking care of dedicated customers, who have certain contract agreements with VF.
- He/ She will work with different stakeholders like Executive Service Managers, Local /Global VGE service managers, Customer Service Managers from within the OE and as well the sales, in order to build a sustainable relation with the customer.
Responsibilities:
- Is the main SPOC of the customer for all SLA topics and is responsible for maintaining the Technical SLAs in front of the customer for the whole enterprise product portfolio.
- The TSM specialist is continuously analysing the quality of the offered technical services and identifies possible abnormalities. He/ She addresses from own initiative the possible optimizations within the VF organization and to the customer.
- Acts as the “Customers Advocate” within the organization and is responsible for the customer binding.
- Creating and preparing detailed “Root Cause” analysis as well as Incident reports for the customer in case of critical outages affecting business.
- Acting as extra escalation manager on duty, if any critical outages which -affects the business- occurred.
- If required, gives consultancy for customer’s projects during the build-phase.
Requirements:
- C1 German Written and Spoken.
- Basics of Moderation and Communication technics.
- Excellent Customer and Service orientation.
- The ability of the contemplation and evaluation of problems from different perspectives .
- Is capable to present and moderate.
Job Details:
Job/ Career : TSM Specialist - German Speaker
Location: Egypt
Job Type : Full-time
Contract Type : Fixed term contract
Company: Vodafone
Job Posting date: 8 - 9 - 2021
Job Closing date: not known
تعليقات هامة
الوظيفة (أخصائى TSM - متحدث ألماني فى شركة فودافون ) ومتطلبات التقديم كالتالى:
- C1 فى اللغة الألمانية كتابة وتحدثا.
- أساسيات تقنيات الوسطية والاتصال.
- توجيه ممتاز للعملاء والخدمة.
- القدرة على التفكير في المشكلات وتقييمها من زوايا مختلفة.
- القدرة على العرض .
والمهام الوظيفية:
- يقوم اختصاصي TSM بتحليل جودة الخدمات الفنية المقدمة باستمرار وتحديد العيوب المحتملة. هو / هي يخاطب من خلال مبادرته الخاصة التحسينات الممكنة داخل منظمة VF وإلى العميل.
- يعمل بصفته "محامي العملاء" داخل المنظمة وهو مسؤول عن التزام العميل.
- إنشاء وإعداد تحليل مفصل لـ "السبب الجذري" بالإضافة إلى تقارير الحوادث للعميل في حالة الانقطاعات الحرجة التي تؤثر على الأعمال.
- العمل كمدير تصعيد إضافي في الخدمة ، في حالة حدوث أي انقطاعات خطيرة تؤثر على العمل.
- إذا لزم الأمر ، يقدم الاستشارات لمشاريع العميل خلال مرحلة البناء.
كارت ببعض المعلومات عن شركة فودافون :
مجموعة فودافون العالمية ( بالانجليزية : Vodafone ) هي شركة بريطانية متعددة الجنسيات متخصصة في تقديم خدمات شبكات الهواتف المحمولة ...........( لمعرفة المزيد عن الشركة زورنا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل )
المقر الرئيسي: نيوبري - بيركشاير- المملكة المتحدة
العنوان فى مصر: االقاهرة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :