محتويات الصفحة
Responsibilities:
- Follow up on the quality of service provided to KA customers after product implementation to ensure the high standards and customer satisfaction.
- Manage solving any obstacles that may delay the closing of a KA customer ticket with different department and escalate any problem as per the departmental escalation matrix to ensure the full and efficient problem handling.
- Follow up on the delayed installations to ensure the full and efficient problem handling.
- Monitor periodically KA customers’ tickets to analyze recurring problems and coordinate with the technical team to reach creative solutions to prevent the repetitive of the problems and ensure the steadiness of the service.
- Conduct periodical customer satisfaction surveys & or focus group surveys to assess standard of services provided and customer satisfaction to maintain company’s customers and gain their loyalty.
- Secure customer satisfaction through the awareness and ongoing development of work process with the different operation units.
- Periodical follow up on the objectives assigned to him/her by the CRM Manager to ensure the proper achievement to reach company’s and customer’s satisfaction.
- Present a weekly / monthly report to the management & customer to ensure their full awareness of the process detailed performance and objective achievement.
- Participate and follow up in the KA’s special projects to ensure smooth and timely execution of the project.
- Schedule Periodic customer meetings as per agreed with each customer to get full awareness of the quality of service provided, and take necessary corrective actions if needed.
- Approved down time with customer for planned internal activity
Qualifications:
Essential
- B. Sc. in Engineering
- Strong IP-DSLAM’s
- CISCO (CCNA, CCNP/IP)
- Soft skills (problem solving, communication, time management).
Experience:
Essential
- 1 to 3 years experience in the same field
Job Details:
Job/ Career : CRM Senior Engineer
Company: Etisalat
Location: Cairo, Egypt
Job Date Posted: 3 - 8 - 2021
Job closing Date: Not known
تعليقات هامة
الوظيفة (مهندس أول CRM فى شركة اتصالات ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
المؤهلات الأساسية:
- درجة البكالوريوس في الهندسة
- مهارات قوية فى ( معدد وصول رقمي لخط المشترك IP-DSLAM)
- إتقان سيسكو (CCNA ، CCNP / IP)
- مهارات (حل المشكلات ، التواصل ، إدارة الوقت)
الخبرة المطلوبة:
- خبرة من ١-٣ سنوات في نفس المجال
والمهام الوظيفية:
- متابعة جودة الخدمة المقدمة لعملاء KA بعد تنفيذ المنتج لضمان المعايير العالية ورضا العملاء.
- إدارة حل أي عقبات قد تؤخر إغلاق بطاقة عميل KA مع إدارة مختلفة وتصعيد أي مشكلة وفقًا لمصفوفة تصعيد الإدارات لضمان معالجة المشكلة بشكل كامل وفعال.
- متابعة التركيبات المتأخرة لضمان معالجة المشكلة بشكل كامل وفعال.
- مراقبة تذاكر عملاء KA بشكل دوري لتحليل المشاكل المتكررة والتنسيق مع الفريق الفني للوصول إلى حلول مبتكرة لمنع تكرار المشاكل وضمان ثبات الخدمة.
- إجراء استبيانات دورية حول رضا العملاء و / أو استطلاعات جماعية مركزة لتقييم مستوى الخدمات المقدمة ورضا العملاء للحفاظ على عملاء الشركة وكسب ولائهم.
- تأمين رضا العملاء من خلال الوعي والتطوير المستمر لعملية العمل مع وحدات التشغيل المختلفة.
- المتابعة الدورية للأهداف الموكلة إليه من قبل مدير إدارة علاقات العملاء لضمان الإنجاز المناسب للوصول إلى رضا الشركة والعملاء.
- تقديم تقرير أسبوعي / شهري إلى الإدارة والعميل لضمان إدراكهم الكامل للعملية التفصيلية والأداء الموضوعي.
- المشاركة والمتابعة في مشاريع KA الخاصة لضمان التنفيذ السلس وفي الوقت المناسب للمشروع.
- جدولة اجتماعات دورية مع العملاء وفقًا لما تم الاتفاق عليه مع كل عميل للحصول على الوعي الكامل بجودة الخدمة المقدمة ، واتخاذ الإجراءات التصحيحية اللازمة إذا لزم الأمر.
- وقت التوقف المعتمد مع العميل للنشاط الداخلي المخطط له
- للمزيد من المعلومات عن الوظيفة >>> نص الإعلان هو الإنجليزى فوق وفيه تفاصيل أكثر
- للتسجيل فى الوظيفة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
- لزيارة إعلان الوظيفة على الموقع الرسمى للشركة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
-لمعرفة المزيد من المعلومات عن الشركة >>> اضغط على زر (صفحة المعلومات) بالأسفل
كارت ببعض المعلومات عن شركة اتصالات :
اتصالات هى شركة الإمارات للاتصالات، المعروفة باسم اتصالات، كانت المؤسسة الوحيدة للاتصالات في دولة الإمارات العربية المتحدة حتى صدور قرار تأسيس شركة اتصالات جديدة في 2005. .........( لمعرفة المزيد عن الشركة زورنا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل )
المقر الرئيسي: أبوظبي، الإمارات العربية المتحدة .
العنوان فى مصر: القاهرة .
العنوان فى مصر: القاهرة .
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :