محتويات الصفحة
Job description:
- This diverse role will be responsible for a variety of commercial services primarily managing the allocated customer portfolio from order to cash cycle with excellent sales and operational planning.
Responsibilities:
- Excellent sales and operational planning capabilities.
- Ensure timely and accurate order entry and release of orders for processing.
- Review of order book to ensure customer requested delivery is achieved and supporting order book conversion and OTIF.
- Ensure accuracy of product information, stock availability, pricing, terms, routing, and any other specialty handling or services.
- Process, coordinate and investigate customer shipment claims or return requests following existing Company policies, procedures and programs.
- Provide assistance and support to internal partners including Sales, Marketing, Finance, SCM representatives relating to order processing.
- Support business on delivery of sales and financial targets and objectives.
- Deliver the highest level of customer service and respond in a timely and efficient manner to all incoming inquiries and correspondence, both internal and external.
- Work towards both independent and team KPI’s to improve business standards, service levels and financial results.
- Build constructive relationship with the customers and enhance the customer satisfaction.
- Develop and review reports relating to order book KPI’s and transactional activities of the team.
Requirements:
KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES:
- A strong customer service focus.
- Excellent knowledge of Supply Chain and/or Logistics.
- A high level of problem-solving ability.
- Superior attention to detail and accuracy.
- Excellent communication skills and a proven ability to develop long lasting relationships.
- Experience in working under pressure to meet deadlines and conflicting priorities.
- Strong Microsoft Office skills are essential.
- Strong ERP/SAP knowledge an added advantage.
- Team player with high planning, organizing and reporting abilities.
- Arabic speaking is an added advantage.
REQUISITE EDUCATION AND EXPERIENCE / MINIMUM QUALIFICATIONS:
- University degree in Business and administration, Supply Chain or Logistics.
- Minimum 1-2 years of overall work experience in customer service, supply chain or Logistics.
Job Details:
Job/ Career : Coordinator Customer Service GCC Temp
Location : Dubai | United Arab Emirates
Contract Type: Full time
Company: Adidas
Team : Customer Service
Job Posting date: 15-4-2021
Job closing date: not known
المختصر المفيد
الوظيفة (منسق خدمة عملاء فى شركة أديداس) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
المعرفة والمهارات والقدرات:
- تركيز قوي على خدمة العملاء.
- معرفة ممتازة بسلسلة التوريد و / أو اللوجستيات.
- قدرة عالية على حل المشكلات.
- الاهتمام الفائق بالتفاصيل والدقة.
- مهارات اتصال ممتازة وقدرة مثبتة على تطوير علاقات طويلة الأمد.
- خبرة في العمل تحت الضغط للوفاء بالمواعيد والأولويات المتضاربة.
- مهارات Microsoft Office القوية ضرورية.
- معرفة قوية بتخطيط موارد المؤسسات / SAP ميزة إضافية.
- أن يكون المُتقدم لاعب فريق يتمتع بقدرات عالية في التخطيط والتنظيم وإعداد التقارير.
- التحدث بالعربية ميزة إضافية.
التعليم والخبرة المطلوبة / الحد الأدنى من المؤهلات:
- شهادة جامعية في الأعمال والإدارة أو سلسلة التوريد أو الخدمات اللوجستية.
- خبرة عمل شاملة بحد أدنى ١-٢ سنوات في خدمة العملاء أو سلسلة التوريد أو الخدمات اللوجستية.
- للمزيد من المعلومات عن الوظيفة >>> نص الإعلان هو الإنجليزى فوق وفيه تفاصيل أكثر
- للتسجيل فى الوظيفة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
- لزيارة إعلان الوظيفة على الموقع الرسمى للشركة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
-لمعرفة المزيد من المعلومات عن الشركة >>> اضغط على زر (صفحة المعلومات) بالأسفل
كارت ببعض المعلومات عن شركة أديداس :
أديداس (بالألمانية: adidas) شركة ملابس رياضية مقرها ألمانيا، وهي علامة تجارية تتألف من عدة شركات ...........(للمزيد من المعلومات زورونا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل)
المقر الرئيسي: هرتسوغن آوراخ، ألمانيا
العنوان فى الإمارات: دبي - الإمارات العربية المتحدة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :