محتويات الصفحة
Job description:
- Drive the strategic priorities and embed E-Commerce in the larger organization.
- Delivery of the eCommerce P&L across different B2B/b2b2c channels and key customers through managing the collaboration, building and executing the JBPs and improving availability (OLA) and visibility (search) performance, through Data Driven Marketing.
Responsibilities:
- Ownership of the Channel P&L in the business.
- Reach shoppers (B2C) anytime anywhere by ensuring coverage across e-retailers/sub-channels of eCommerce.
- Account/customer management, building, negotiating and executing JBPs with eCommerce Pureplay customers as well as driving the eJBPs with omnichannel retailers through the respective account teams in the markets.
- Identify Key Categories to win online via exclusive portfolio, offerings, and marketing plans by leading Design for eCommerce initiatives across the categories / marketing teams.
- Work closely with the Digital Hub team and cross functional teams to build eCommerce excellence
- Lead the cross-cluster processes with scalable capability models and deliver best practices
Requirements:
- Data & Insights – ability to source, identify and convert data into insights, driving actions.
- Innovation – curiosity, customer obsession and white space / new revenue streams focus. Ability to move with speed, experiment and learn.
- Commerce – Creation of Collaborative, Strategic Growth Plans and Negotiation
- Execution – Understanding the entire retail value chain and how to improve customer service (order to cash) as well as ongoing business performance management and delivery of KPIs.
Key Performance Indicators (KPI's):
- Turnover / Turnover Growth
- Market Share
- Execution KPIs – availability, visibility (search performance) and eCOM content deployment with customers
- B2B – reach / #of active customers
Job Details:
Job/ Career : E-Commerce B2C Assistant Manager
Location : Egypt - 6th October City
Job Field : Customer Development
Job Schedule : Full-time
Shift : Day Job
Company: Unilever
Job Posting Date : 3-2-2021
Job Closing Date : 10-2-2021
المختصر المفيد
الوظيفة (مدير مساعد التجارة الإلكترونية بشركة يونيليفر) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
- البيانات والرؤى - القدرة على الحصول على البيانات وتحديدها وتحويلها إلى رؤى ، وقيادة الإجراءات.
- الابتكار - الفضول وهوس العملاء / التركيز على مصادر الدخل الجديدة. القدرة على التحرك بسرعة والتجربة والتعلم.
- التجارة - وضع خطط تعاون واستراتيجية للنمو والتفاوض
- التنفيذ - فهم سلسلة قيمة البيع بالتجزئة بالكامل وكيفية تحسين خدمة العملاء (الطلب إلى النقد) بالإضافة إلى إدارة أداء الأعمال المستمرة وتقديم مؤشرات الأداء الرئيسية.
- للمزيد من المعلومات عن الوظيفة >>> نص الإعلان هو الإنجليزى فوق وفيه تفاصيل أكثر
- للتسجيل فى الوظيفة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
- لزيارة إعلان الوظيفة على الموقع الرسمى للشركة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
-لمعرفة المزيد من المعلومات عن الشركة >>> اضغط على زر (صفحة المعلومات) بالأسفل
كارت ببعض المعلومات عن شركة يونيليفر :
يونيليفر ( وتعرف بالإنجليزية ب Unilever ) هي شركة هولندية تأسست سنة في سبتمبر 1929 . نشأت شركة unilever عن طريق إدماج شركتين كبيرتين في ذاك الحين وهما شركتي ...........( لمعرفة المزيد عن الشركة زورنا من خلال Meetup بالاسفل )
المقر الرئيسي: لندن، إنجلترا، المملكة المتحدة
العنوان فى مصر: سموحة, الاسكندرية, مصر.
العنوان فى مصر: السادس من اكتوبر, الجيزة, مصر.
العنوان فى الإمارات: المنطقة الحرة في جبل علي , دبى
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :