محتويات الصفحة
Role Description:
- As an Agency Development Manager, at Twitter, you will play a key role in developing both new and existing strategic agency partnerships.
- A vital function of the role will be to help operationalize our media agency partnerships with best practices, education, API/technical support, research opportunities and agency programs to drive value for their clients.
- You will work very closely with the the sales team and other Twitter functions, partnering on programmes of activities devised to help drive agency adoption and revenue on Twitter.
Responsibilities:
- Collaborate across groups to identify revenue opportunities; make recommendations to leadership
- Analyze, and distribute key business metric reporting and insights, to monitor Agency business performance on an ongoing basis
- Partner with sales in the development of account plans, devised to grow the agency partnership, improve Twitter fluency, grow revenue and product adoption / innovation.
- Serve as a liaison between agencies and Twitter to help them adopt the platform and build first class programs for them and their clients.
- Explain and demonstrate how and why individuals use Twitter, to identify and inspire authentic uses of Twitter for their clients
- Develop and conduct educational roadshows / bootcamp-style training to inform about best practices for using Twitter for their clients.
- Work with agencies to drive innovation and help structure programs that deliver positive business impact for Twitter and agency clients
- Work with agencies and sales to document and merchandise innovative uses of Twitter: discover, catalog and 'case' great Twitter usage stories and evidence that will help shape the agency, brand and media world's understanding of how brands can use Twitter
- Provide input to Product Marketing & Product teams about advertiser insights and needs for new products, features and solutions
Requirements:
- +5 years of experience in a media agency or as a media owner, working with Fortune 500 companies and within MENA
- Established relationships with decision makers within agencies
- Experience in investment, deal execution and reporting
- Excellent communication and presentation skills
- Deep understanding of Twitter and the social media landscape, and opportunities for marketers
- Aptitude, creativity, and a preference for working in small, collaborative teams
- A passion for Twitter and our mission
- BA / BS degree
Job Details:
Job/career : Agency Development Manager (Contractor - 7-month role)
Location : Dubai, United Arab Emirates
Company: Twitter
Team: Sales and Partnerships
Schedule : Full time
Posting date: not known
Closing date: not known
تعليقات هامة
الوظيفة ( مدير تطوير الوكالة فى شركة تويتر ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
- ٥ سنوات فأكثر من الخبرة في وكالة إعلامية أو كمالك إعلامي ، والعمل داخل منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا
- علاقات مع صانعي القرار داخل الوكالات
- خبرة في الاستثمار وتنفيذ الصفقات وإعداد التقارير
- مهارات الاتصال والعرض ممتازة
- فهم عميق لتويتر ومشهد وسائل التواصل الاجتماعي ، وفرص للمسوقين
- الكفاءة والإبداع وتفضيل العمل في فرق صغيرة ومتعاونة
- شغف بتويتر
- بكالوريوس
المهام الوظيفية:
- التعاون عبر المجموعات لتحديد فرص الدخل ؛ تقديم توصيات للقيادة
- تحليل وتوزيع التقارير والأفكار المقاييس التجارية الرئيسية ، لمراقبة أداء أعمال الوكالة على أساس مستمر
- الشراكة مع المبيعات في تطوير خطط الحساب ، المصممة لتنمية شراكة الوكالة ، وتحسين طلاقة Twitter ، وزيادة الإيرادات وتبني / ابتكار المنتج.
- العمل كحلقة وصل بين الوكالات وتويتر لمساعدتهم على تبني المنصة وبناء برامج من الدرجة الأولى لهم ولعملائهم.
- شرح كيف ولماذا يستخدم الأفراد تويتر ، لتحديد وإلهام الاستخدامات الحقيقية لتويتر لعملائهم
- تطوير وإجراء عروض ترويجية تعليمية / تدريب على غرار معسكرات تدريب المستجدين للإبلاغ عن أفضل الممارسات لاستخدام تويتر لعملائها.
- العمل مع الوكالات لدفع الابتكار والمساعدة في هيكلة البرامج التي تحقق تأثيرًا إيجابيًا على الأعمال على تويتر وعملاء الوكالات
- العمل مع الوكالات والمبيعات لتوثيق الاستخدامات المبتكرة لتويتر وتسويقها: اكتشاف قصصًا وأدلة استخدام Twitter رائعة و "كتالوج" و "حالة" من شأنها المساعدة في تشكيل فهم الوكالة والعلامة التجارية ووسائل الإعلام لكيفية استخدام العلامات التجارية لتويتر
- توفير مدخلات لفرق تسويق المنتجات والمنتج حول رؤى المعلنين واحتياجاتهم للمنتجات والميزات والحلول الجديدة
كارت ببعض المعلومات عن شركة تويتر:
تويتر (وتعرف بالإنجليزية: Twitter) هى أحد أشهر شبكات التواصل الاجتماعية ووسائل التواصل الاجتماعي في العالم ............ (للمزيد من المعلومات زورونا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل)
المقر الرئيسي: سان فرانسيسكو، كاليفورنيا، الولايات المتحدة
العنوان فى الإمارات: دبي - الإمارات العربية المتحدة
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :