محتويات الصفحة
Responsibilities:
- Act as a first line support between employees & the HR staff.
- Log received queries on ticketing system.
- Resolve queries quickly and efficiently or direct the employee to the right channel.
- Identify recurring problems, report trends to management, and recommend possible solutions or correction procedures.
- Resolve as many requests as possible on first call resolution, thereby reducing the number of inquiries redirected to next level of support.
- Prepare weekly & monthly analysis report about Call center activities.
- Provide an advisory service to employees ensuring that they are fully aware of their entitlements.
- Deliver services at the defined at the Service Level Agreements/KPIs and drive operational efficiency and continuous improvement.
- Ensure a consistent and high level of customer service and operational excellence that will ensure transactions are resolved efficiently and in full compliance with relevant legal, company and process requirements.
- Partner with team to execute plans to improve customer satisfaction with a focus on processes.
- Manage escalation and takes ownership for ultimate issue resolution.
- Ensure smooth on-boarding, training, process and support documentation and aids for colleagues as needed.
Requirements:
- HR Shared Services process and Service Level Agreement management experience: 0-1 years.
- Excellent Microsoft Excel knowledge.
- Process management and continuous improvement with a focus on optimization and productivity.
- Very good English language skills
Job Details:
Job/ Career : Pipeline - HR Ops Associate - Service Center
Location: New Cairo, Egypt
Relocation Eligible: Not Applicable
Categories: Human Resources
Job Type: Pipeline
Company: PepsiCo
Job Posting Date: not known
Job Closing Date: not known
تعليقات هامة
الوظيفة (معاون عمليات الموارد البشرية - مركز الخدمة فى شركة بيبسيكو ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
- خبرة ٠-١ سنة فى عملية الخدمات المشتركة للموارد البشرية وخبرة إدارة اتفاقية مستوى الخدمة
- معرفة ممتازة ببرنامج Microsoft Excel.
- إدارة العمليات والتحسين المستمر مع التركيز على التحسين والإنتاجية.
- مهارات جيدة في اللغة الإنجليزية
والمهام الوظيفية:
- العمل كخط دعم أول بين الموظفين وموظفي الموارد البشرية.
- سجل الاستفسارات الواردة على نظام التذاكر.
- حل الاستفسارات بسرعة وكفاءة أو توجيه الموظف إلى القناة الصحيحة.
- تحديد المشاكل المتكررة ، وإبلاغ الإدارة عن الاتجاهات ، والتوصية بالحلول الممكنة أو إجراءات التصحيح.
- حل أكبر عدد ممكن من الطلبات عند حل المكالمة الأولى ، وبالتالي تقليل عدد الاستفسارات المعاد توجيهها إلى المستوى التالي من الدعم.
- إعداد تقرير تحليلي أسبوعي وشهري عن أنشطة مركز الاتصال.
- تقديم خدمة استشارية للموظفين للتأكد من أنهم على دراية كاملة باستحقاقاتهم.
- تقديم الخدمات على النحو المحدد في اتفاقيات مستوى الخدمة / مؤشرات الأداء الرئيسية ودفع الكفاءة التشغيلية والتحسين المستمر.
- ضمان مستوى متسق وعالي من خدمة العملاء والتميز التشغيلي الذي يضمن حل المعاملات بكفاءة وبالامتثال التام لمتطلبات الشركة والعملية القانونية ذات الصلة.
- الشراكة مع فريق لتنفيذ خطط لتحسين رضا العملاء مع التركيز على العمليات.
كارت ببعض المعلومات عن شركة بيبسيكو :
شركة بيبسيكو (وتعرف بالإنجليزية PepsiCo) هي شركة أمريكية متعددة الجنسيات للمشروبات مقرها نيويورك . تُصنع وتسوق المشروبات غير الكحولية واشتهرت بانتاج المشروب الغازي بيبسي و .........( لمعرفة المزيد عن الشركة زوروا صفحة المعلومات بالاسفل )
المقر الرئيسى : نيويورك، الولايات المتحدة
العنوان فى مصر : مدينة نصر، القاهرة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :