محتويات الصفحة
Responsibilities:
- Provide technical point of contact for customers’ incidents.
- Owns the resolution responsibility of the reported customer incidents either solely or with the help/intervention of other teams.
- Diagnose fault-related incidents by effectively utilizing software diagnostics and other network/product utility programs.
- Document all troubleshooting and incident management actions via the electronic
- Obtain and document data integrity issues and ensure getting valid Reason for Outage (RFO) when applicable and to note it in detail and gain agreement to incidentincident management system in a timely manner.
- Perform technical escalations to different Problem Management teams in line with company procedure and case/incident excellence.
- Perform and own technical management escalations in line with company procedure and case excellence policy. closure by customer or Service desk representa
Requirements:
- Excellent customer service skills
- Interpersonal and communication skills.
- Time management.
- Ability to work under pressure and deal with multiple tasks.
- Problem solving skills.
- Language skills
- Bachelor of Science in Communications/Computer Engineering
- Cisco certificate (CCNA). (+)
Job Details:
Job/ Career : Technical Support Engineer
Location: CityStars, Cairo - Egypt
Category : Customer Services & Operations
Company: Orange
Job Posting Date: 7 - 12 - 2021
Job closing Date: 7 - 3 - 2022
تعليقات هامة
الوظيفة (مهندس دعم فني فى شركة أورنج ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
- مهارات خدمة العملاء الممتازة
- مهارات العلاقات الشخصية والتواصل.
- إدارة الوقت.
- القدرة على العمل تحت الضغط والتعامل مع مهام متعددة.
- مهارات حل المشاكل.
- مهارات اللغة
- بكالوريوس علوم الاتصالات / هندسة حاسبات
- شهادة Cisco (CCNA). (+)
والمهام الوظيفية:
- توفير نقطة اتصال فنية لحوادث العملاء.
- يتحمل مسؤولية حل حوادث العملاء المبلغ عنها إما بشكل منفرد أو بمساعدة / تدخل فرق أخرى.
- تشخيص الحوادث المتعلقة بالأعطال من خلال الاستخدام الفعال لتشخيصات البرامج وبرامج أدوات الشبكة / المنتج الأخرى.
- توثيق جميع إجراءات استكشاف الأخطاء وإصلاحها وإدارة الحوادث عبر الأجهزة الإلكترونية
- الحصول على قضايا سلامة البيانات وتوثيقها والتأكد من الحصول على سبب صحيح للانقطاع (RFO) عند الاقتضاء وتدوينه بالتفصيل والحصول على الموافقة على نظام إدارة الحوادث في الوقت المناسب.
-إجراء التصعيد التقني لفرق إدارة المشاكل المختلفة بما يتماشى مع إجراءات الشركة وتميز الحالة / الحادث.
-إجراء وامتلاك تصعيد الإدارة الفنية بما يتماشى مع إجراءات الشركة وسياسة التميز في الحالة. الإغلاق من قبل العميل أو ممثل مكتب الخدمة
كارت ببعض المعلومات عن شركة أورنج :
شركة أورنج ( تعرف بالإنجليزية :Orange) المعروفة سابقًا باسم ( فرانس تيليكوم France Télécom) ...........(للمزيد من المعلومات زورونا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل)
المقر الرئيسى : باريس ، فرنسا
العنوان فى مصر : القاهرة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :