
محتويات الصفحة
Responsibilities:
- Gather business requirements for CRM solutions as well as technical requirement
- Design solution for new CRM requirements and manage its assessment, design details, implementation, deployment
- Perform 2nd and 3rd line support activities to ensure system functional and operational stability by providing short term and quick fixes and/or workarounds for Absolutions.
- Accept, evaluate and solve requirements and operational problems from different business customers.
- Responsible for regular reporting on the projects, incidents and status of the CRM solutions/applications.
- Participate/assisting situation analysis for new changes or production problems related directly or indirectly to CRM solutions and oversee timely relevant implementation and problem solving.
- Deal, prioritize and escalate open defects with suppliers and technology verticals.
- Understand the business value of the platform, product and service and make use of the understanding in the analysis and/or the resolution course of actions.
- Manage fixes needed for resolving reported incident in alignment with IT change management process.
- Adapt and commit to the defined SLAs/ KPIs that govern changes implementation, availability, delivery and resolution response time according to the business need.
- Creation-call schedule for all the team, deployment/outages requests & Services catalog.
- Recommend proactive course of action to maintain smooth operations with minimum risk with respect to new changes.
- Responsible for changes and deployment for CRM system/applications and work on test scenarios and alignment between own team and the testing team.
Requirements:
Education
- Bachelor’s degree in Computer Science, Engineering or related discipline with an IT focus is an asset.
Experience
- Minimum 2 years’ experience in database, operating systems, data network, IT solutions, CRM
- 4 years in IT solutions operations and support.
- Experience in project management activities
Skills
- Able to use SQL, UNIX system, Microsoft Office applications perfectly.
- Can work under pressure.
- Able to manage operational problems and make timely decisions.
- Able to lead a team technically and provide the required support.
- Ability to write technical reports
Job Details:
Job/ Career : Sr. Supervisor, Base & Value Management
Contract: Regular
Category : Information Technology
Location: Smart Village, Egypt
Company: Orange
Job Posting Date: 15-3-2021
Job closing Date: 30-4-2021
المختصر المفيد
الوظيفة (مشرف أول ، إدارة القاعدة والقيمة فى شركة أورنج ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
المهارات / المؤهلات:
- قدرة على استخدام SQL ، ونظام UNIX ، وتطبيقات Microsoft Office بشكل مثالي.
- أمكانية العمل تحت الضغظ.
- قدرة على إدارة المشاكل التشغيلية واتخاذ القرارات في الوقت المناسب.
- القدرة على قيادة الفريق فنياً وتقديم الدعم المطلوب.
- القدرة على كتابة التقارير الفنية
خلفية تعليمية:
- درجة البكالوريوس في علوم الكمبيوتر أو الهندسة أو تخصص ذي صلة مع تركيز على تكنولوجيا المعلومات يعد شرط أساسى.
خبرة
- خبرة لا تقل عن سنتين في قواعد البيانات وأنظمة التشغيل وشبكة البيانات وحلول تكنولوجيا المعلومات وإدارة علاقات العملاء
- ٤ سنوات في عمليات ودعم حلول تكنولوجيا المعلومات.
- خبرة في أنشطة إدارة المشاريع
- للمزيد من المعلومات عن الوظيفة >>> نص الإعلان هو الإنجليزى فوق وفيه تفاصيل أكثر
- للتسجيل فى الوظيفة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
- لزيارة إعلان الوظيفة على الموقع الرسمى للشركة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
-لمعرفة المزيد من المعلومات عن الشركة >>> اضغط على زر (صفحة المعلومات) بالأسفل
كارت ببعض المعلومات عن شركة أورنج :
شركة أورنج ( تعرف بالإنجليزية :Orange) المعروفة سابقًا باسم ( فرانس تيليكوم France Télécom) ...........(للمزيد من المعلومات زورونا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل)

المقر الرئيسى : باريس ، فرنسا
العنوان فى مصر : القاهرة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :