محتويات الصفحة
Description
:
The main purpose of the role is to deliver and execute core operational People (HR) services such as benefits, payroll, data analysis, time & attendance, leaves management, and audits. The candidate will also be part of an exciting People (HR) Digital Transformation Project.
Main responsibilities
- Delivering high-quality service to customers in responding to queries, advising on policies and procedures as well as managing People (HR) processes.
- Provide stakeholders with complete, accurate and timely answers according to Global and Local guidelines, within the frames of the People Team (HR) KPIs.
- Manage internal People (HR) systems—and help implement new ones—to make sure the data and processes are as effective and accurate as possible.
- Playing an active role in the implementation of People (HR) Projects, on Local and Regional fronts.
- Support in the implementation of any core restructuring activities in the site that would impact ER (Employee Relations) agenda, to ensure smooth implementation of restructuring activities in-line with company standards and values as well as Local labor laws.
- Create and manage employee files and records. Develop an Internal/ external network that is utilized for benchmarking.
- Supporting the business across a range of People (HR) activities; including recruitment administration, on-boarding, relocation, leaves of absence and separations, employee data management in the HR system and being accountable for maintaining highly confidential and sensitive information.
- Manage relationships with our Labor law offices and benefit providers, conduct regular and ad hoc audits as necessary.
- Responsible for compliance and enforcement of the Law on Personal Data Protection and ensure adherence to core People (HR) policies and processes in line with global and local compliance standards.
- Lead the overall Change Management activities in relevant location to improve colleagues experience and to ensure key stakeholders’ business needs, requirements are fully utilized through our People (HR) digital transformation.
Qualifications
:
- Bachelor’s degree with 3-4 years of experience in Human Resources.
- High level of attention to detail and results oriented with strong organizational skills.
- Result-oriented approach with strong problem-solving skills.
- Adaptability in a dynamic, fast-paced environment with experience in HR shared services organization and manufacturing environment.
- Proven experience in managing complex HR processes and being able to solve and identify scalable solutions to problems.
- Ability to perform work in English and Arabic, with strong verbal and written communication skills.
- Strong Communication and Presentation skills
- Experience with Workday system a plus
Job Details:
Job/ Career : People experience advisor bea (Borg El Arab Plant
Location: Alexandria, Egypt
Category: Human Resources
Organization: Mondelez
Schedule: Full-time
Learn More about Mondelez :
مجموعة مونديليز الدولية ( تعرف بالإنجليزية :Mondelez International, Inc) هي شركة أمريكية لصناعة الحلويات والأطعمة القابضة والمشروبات مقرها في شيكاغو ، إلينوي ...........( لمعرفة المزيد عن الشركة زورونا من خلال Meetup بالاسفل )
المقر الرئيسى : شيكاغو ، إلينوي ، الولايات المتحدة
العنوان فى مصر : القاهرة - الإسكندرية - العاشر من رمضان
العنوان فى السعودية : طريق الملك عبدالله، حثم، المدينة المنورة
العنوان فى مصر : القاهرة - الإسكندرية - العاشر من رمضان
العنوان فى السعودية : طريق الملك عبدالله، حثم، المدينة المنورة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
المختصر المفيد
الوظيفة ( بشركة مونديليز ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
1) درجة البكالوريوس مع خبرة ٣-٤ سنوات في الموارد البشرية.
2) مستوى عال من الاهتمام بالتفاصيل والنتائج الموجهة بمهارات تنظيمية قوية.
3) نهج موجه نحو النتائج مع مهارات قوية في حل المشكلات.
4) القدرة على التكيف في بيئة ديناميكية وسريعة الخطى مع خبرة في تنظيم الخدمات المشتركة للموارد البشرية وبيئة التصنيع.
5) خبرة مثبتة في إدارة عمليات الموارد البشرية المعقدة والقدرة على حل وتحديد الحلول القابلة للتطوير للمشكلات.
6) القدرة على أداء العمل باللغتين الإنجليزية والعربية ، مع مهارات اتصال شفهية وكتابية قوية.
2) مستوى عال من الاهتمام بالتفاصيل والنتائج الموجهة بمهارات تنظيمية قوية.
3) نهج موجه نحو النتائج مع مهارات قوية في حل المشكلات.
4) القدرة على التكيف في بيئة ديناميكية وسريعة الخطى مع خبرة في تنظيم الخدمات المشتركة للموارد البشرية وبيئة التصنيع.
5) خبرة مثبتة في إدارة عمليات الموارد البشرية المعقدة والقدرة على حل وتحديد الحلول القابلة للتطوير للمشكلات.
6) القدرة على أداء العمل باللغتين الإنجليزية والعربية ، مع مهارات اتصال شفهية وكتابية قوية.
للمزيد من المعلومات عن الوظيفة >>> نص الإعلان هو الإنجليزى فوق وفيه تفاصيل أكثر
للتسجيل فى الوظيفة >>> اضغط على زر Apply Here
لزيارة إعلان الوظيفة على الموقع الرسمى للشركة >>> اضغط على زر Apply Here
لمعرفة المزيد من المعلومات عن الشركة >>> اضغط على زر Meetup