محتويات الصفحة
Responsibilities:
- Allocates resources and organizes processes within his/her area of responsibility to drive efficiency and productivity in a variety of situations
- Has a working knowledge of the Retail KPIs and makes commercial decisions within his/her area of responsibility
- Tracks performance data for his/her area (e.g., best sellers, space allocation, etc.) and makes the necessary adjustments to drive productivity and efficiency
- Is a role model for customer service and boosts sales and Brand experience by using advanced sales techniques and appropriate elements of the adidas customer service model
- Actively supervises and coordinates his/her team to ensure all customers receive service
- Understands customer expectations and coaches his/her team to meet or exceed them at all times
- Uses advanced Category expertise and enthusiasm for the Brand to drive sales and customer loyalty in his/her area of responsibility
- Guides and trains all team members within his/her area of responsibility on basic core and seasonal product knowledge
- Creates an appealing, easy-to-shop environment for customers by coordinating his/her team to consistently execute visual merchandising and housekeeping standards in his/her area of responsibility
- Maintains a safe shopping and working environment by ensuring store‘s policies and procedures are complied with in his/her area of responsibility
- Ensures the product offer available to customers is maximized in his/her area of responsibility by coordinating product delivery from the stockroom to the floor and replenishment
- Supervises sales transactions are processed quickly and accurately, while adhering to cash protection procedures
- Minimizes loss by implementing, monitoring and tracking all loss prevention procedures
- Supports the recruitment, onboarding, training and development of the store team
- Coaches, motivates and inspires individuals within his/her area of responsibility to maximize their performance
- Actively collaborates and shares best practices to drive store team performance
- Communicates a desire to learn and seizes all available opportunities to drive his/her development and increase performance
Requirements:
- Basic Microsoft Office skills
- Arabic fluency is preferable
- Airport Experienece is preferable
- Minimum 12 months work experience in a sports/fashion customer- and commercial-focused retail environment with advanced selling experience and comprehensive product, retail and industry understanding, [as well as with first supervisor experience]
- Intermediate numeracy and literacy and advanced verbal communication skills
Job Details:
Job/ Career : Store Supervisor
Location : Abu Dhabi | UAE
Contract Type: Full time
Company: Adidas
Team : Retail (Store)
Job Posting date: 12 - 1 - 2022
Job closing date: not known
تعليقات هامة
الوظيفة ( مشرف متجر فى شركة أديداس) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
- مهارات Microsoft Office الأساسية
- يُفضل إتقان اللغة العربية
- خبرة عمل لا تقل عن ١٢ شهرًا في بيئة البيع بالتجزئة التي تركز على العملاء على الرياضة / الموضة والتجارية مع خبرة بيع متقدمة ومنتج شامل وتجارة التجزئة وفهم الصناعة ، [بالإضافة إلى تجربة المشرف الأول]
- الحساب المتوسط ومحو الأمية ومهارات الاتصال اللفظي المتقدمة
المهام الوظيفية:
- تخصيص الموارد وينظم العمليات ضمن مجال مسؤوليته لدفع الكفاءة والإنتاجية في مجموعة متنوعة من المواقف
- امتلاك معرفة عملية بمؤشرات الأداء الرئيسية للبيع بالتجزئة ويتخذ القرارات التجارية في نطاق مسؤوليته
- متابعة بيانات الأداء لمنطقته (على سبيل المثال ، أفضل المبيعات ، وتخصيص المساحة ، وما إلى ذلك) وإجراء التعديلات اللازمة لزيادة الإنتاجية والكفاءة
- خدمة العملاء وتعزيز المبيعات وتجربة العلامة التجارية باستخدام تقنيات المبيعات المتقدمة والعناصر المناسبة لنموذج خدمة عملاء adidas
- الاشراف والتنسيق بنشاط فريقه / فريقها لضمان حصول جميع العملاء على الخدمة
- فهم توقعات العملاء وتدريب الفريق على مواجهتها أو تجاوزها في جميع الأوقات
- استخدام خبرة الفئة المتقدمة والحماس للعلامة التجارية لدفع المبيعات وولاء العملاء في منطقة مسؤوليته / مسؤوليتها
- تدريب جميع أعضاء الفريق ضمن منطقة مسؤوليته / مسؤوليتها على المعرفة الأساسية بالمنتجات الأساسية والموسمية
- خلق بيئة جذابة وسهلة التسوق للعملاء من خلال تنسيق فريقه / فريقها لتنفيذ الترويج المرئي ومعايير التدبير المنزلي باستمرار في منطقة مسؤوليته / مسؤوليتها
- الحفاظ على بيئة تسوق وعمل آمنة من خلال ضمان الامتثال لسياسات المتجر وإجراءاته في منطقة مسؤوليته / مسؤوليتها
- ضمان زيادة عرض المنتج المتاح للعملاء إلى أقصى حد في منطقة مسؤوليته من خلال تنسيق تسليم المنتج من المخزن إلى الأرضية وتجديده
- الاشراف على معاملات البيع بسرعة وبدقة مع الالتزام بإجراءات الحماية النقدية
- تقليل من الخسارة من خلال تنفيذ ومراقبة وتتبع جميع إجراءات منع الخسائر
- دعم التوظيف والتأهيل والتدريب وتطوير فريق المتجر
- القيام بتدريب وتحفيز وإلهام الأفراد في نطاق مسؤوليته / صفحتها لتحقيق أقصى قدر من الأداء
- التعاون بنشاط ويشارك أفضل الممارسات لدفع أداء فريق المتجر
- نقل الرغبة في التعلم ويغتنم كل الفرص المتاحة لدفع تنميته وزيادة أدائه
كارت ببعض المعلومات عن شركة أديداس :
أديداس (بالألمانية: adidas) شركة ملابس رياضية مقرها ألمانيا، وهي علامة تجارية تتألف من عدة شركات ...........(للمزيد من المعلومات زورونا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل)
المقر الرئيسي: هرتسوغن آوراخ، ألمانيا
العنوان فى الإمارات: دبي - الإمارات العربية المتحدة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :