محتويات الصفحة
Job description:
- Supporting the FRA team in all sales operations related responsibilities including Sales Meeting Coordination, Digital Selling Tools, Order Placement, new account creation, credit Note & claims processing and other required support to the sales team.
Responsibilities:
- Act as the main point of contact for all matters pertaining to the set up and execution of sales meetings including but not limited to booking for showrooms, sales meeting calendar alignment and coordination through strong collaboration with the sales teams and marketing.
- Responsible for sell out data maintenance integration with partners and internally through BI
- Be primary point person for CLICK support for all franchise customers (including but not limited to technical support and onboarding new accounts)
- Coordinate ABO’s & FTS communication & consolidation including order submission to Customer service and liaise with CTC and Purchasing for all requirements
- Manage all uploading of credit notes, claims and any additional BIZAGI requests.
- Key point of contact with everything related to SMM and management of the tool
- Responsible to share and consolidate communication with partners on behalf on FRA team including but not limited to RRP, launch dates and store competitions
Requirements:
KNOWLEDGE, CAPABILITIES AND EXPERIENCE:
- Excellent organizational, time management and administrational skills with attention to detail
- Customer oriented, approachable, and natural interpersonal skills
- Strong written and verbal communication skills
- Advanced PowerPoint and Excel skills
MINIMUM QUALIFICATIONS:
- University degree in Business Administration or related area
- 2 years year experience in administration support ideally within (sporting) apparel/fashion/shoes or FMCG industry
Job Details:
Job/ Career : Coordinator Sales MENA
Location : Cairo | Egypt
Contract Type: Full time
Company: Adidas
Team : Sales
Job Posting date: 15 - 7 - 2021
Job closing date: not known
تعليقات هامة
الوظيفة (منسق مبيعات فى شركة أديداس) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
المعرفة والقدرات والخبرة:
- مهارات تنظيمية وإدارية وإدارة الوقت ممتازة مع الاهتمام بالتفاصيل
- مهارات التعامل مع العملاء الموجهة نحو العملاء ، والود ، والطبيعية
- مهارات اتصال قوية الكتابية والشفوية
- مهارات متقدمة في PowerPoint و Excel
الحد الأدنى من المؤهلات:
- شهادة جامعية في إدارة الأعمال أو مجال ذي صلة
- يُفضل خبرة لمدة عامين في الإدارة في صناعة الملابس / الأزياء / الأحذية (الرياضية) أو صناعة السلع الاستهلاكية
المهام الوظيفية:
- العمل كنقطة اتصال رئيسية لجميع الأمور المتعلقة بإعداد وتنفيذ اجتماعات المبيعات بما في ذلك على سبيل المثال لا الحصر الحجز لصالات العرض ومواءمة تقويم اجتماعات المبيعات والتنسيق من خلال التعاون القوي مع فرق المبيعات والتسويق.
- مسؤول عن بيع تكامل صيانة البيانات مع الشركاء وداخليًا من خلال BI
- كن الشخص الأساسي لدعم CLICK لجميع عملاء الامتياز (بما في ذلك على سبيل المثال لا الحصر الدعم الفني وحسابات جديدة على متن الطائرة)
- تنسيق اتصالات ABO & FTS وتوحيدها بما في ذلك تقديم الطلب إلى خدمة العملاء والاتصال بـ CTC والشراء لجميع المتطلبات
- إدارة جميع عمليات تحميل الإشعارات الائتمانية والمطالبات وأي طلبات BIZAGI إضافية.
- نقطة الاتصال الرئيسية مع كل ما يتعلق بـ SMM وإدارة الأداة
- مسؤول عن مشاركة وتعزيز التواصل مع الشركاء نيابة عن فريق FRA بما في ذلك على سبيل المثال لا الحصر RRP وتواريخ الإطلاق ومسابقات المتجر
- للمزيد من المعلومات عن الوظيفة >>> نص الإعلان هو الإنجليزى فوق وفيه تفاصيل أكثر
- للتسجيل فى الوظيفة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
- لزيارة إعلان الوظيفة على الموقع الرسمى للشركة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
-لمعرفة المزيد من المعلومات عن الشركة >>> اضغط على زر (صفحة المعلومات) بالأسفل
كارت ببعض المعلومات عن شركة أديداس :
أديداس (بالألمانية: adidas) شركة ملابس رياضية مقرها ألمانيا، وهي علامة تجارية تتألف من عدة شركات ...........(للمزيد من المعلومات زورونا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل)
المقر الرئيسي: هرتسوغن آوراخ، ألمانيا
العنوان فى الإمارات: دبي - الإمارات العربية المتحدة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :