محتويات الصفحة
Role description:
- You will be offered an internship in a multi-functional Brand team - organized around the brands that the company sell in Egypt (Ariel, Pampers, Gillette, OralB, Head&Shoulders, …) - consisting of managers with different functional expertise and background (Brand Management, but also Sales, Finance, Product Supply, Advertising and Media agencies)
Responsibilities:
- You will Co-lead a new launch or evaluating the current strategies of a brand or product.
- You will Lead monthly market & brand analysis, capture input of multi-functional team to recommend corrective actions for a specific category/initiative
-You will Work on the design & execution of brand campaigns (media, digital, CRM, instore, PR). Lead campaigns briefs (regional campaign localization or local campaign build up) & follow up on execution
- Co-leading the digital marketing on your brand (visibility, content, local partnerships, eCommerce etc).
- Co-developing Market and Initiative Reviews.
- Organize internal events.
Requirements:
Currently enrolled 3rdand 4thyear Bachelor’s studentsORCurrently enrolled 1stand 2ndyear Master’s students who:
- Studying towards a bachelor degree in Business or Engineering
- Egyptian Nationals
- Committed to spend min. 3 months during their internship
- Passionate about marketing
- Can manage a virtual internship with agile working hours along with their ongoing semester
- Are born leaders, are hardworking and are passionate to make things happen
- Know how to collaborate well across teams and business partners
- Have a strong interest and passion for Brand Management
- Like to bring creativity & innovation to the work
- Have strong analytical and critical thinking skills
- Can show evidence of achievements in academic and/or non-academic activities
- Are proficient in English
Internship Details:
Internship : Brand Management Internship
Location : Cairo, Egypt
Job categories: Brand Management / Marketing
Company: Procter & Gamble
Posting date: not known
Expire date : not known
المختصر المفيد
فرصة التدريب (إدارة العلامات التجارية فى شركة بروكتر وجامبل) والمتطلبات كالتالى:
طلاب البكالوريوس المسجلين حاليًا في السنة الثالثة والرابعة أو الطلاب المسجلين حاليًا في السنة الثانية للماجستير الذين:
- يدرسون للحصول على درجة البكالوريوس في الأعمال business أو الهندسة
- مصريين
- ملتزم بالحضور٣ أشهر على الأقل خلال فترة تدريبهم
- شغوفين بالتسويق
- يمكنه إدارة تدريب افتراضي مع ساعات عمل جنبًا إلى جنب مع الفصل الدراسي المستمر
- ولدوا قادة ، ومجتهدون ومتحمسون لتحقيق الأشياء
- يعرفون كيفية التعاون بشكل جيد عبر الفرق وشركاء الأعمال
- لديهم اهتمام وشغف قويين بإدارة العلامات التجارية
- لديهم الرغبة في جلب الإبداع والابتكار إلى العمل
- لديهم مهارات تفكير تحليلي ونقدي قوية
- يجيدون اللغة الإنجليزية
- للمزيد من المعلومات عن الوظيفة >>> نص الإعلان هو الإنجليزى فوق وفيه تفاصيل أكثر
- للتسجيل فى الوظيفة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
- لزيارة إعلان الوظيفة على الموقع الرسمى للشركة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
-لمعرفة المزيد من المعلومات عن الشركة >>> اضغط على زر (صفحة المعلومات) بالأسفل
كارت ببعض المعلومات عن شركة بروكتر وجامبل :
بروكتر وجامبل (بالإنجليزية: Procter and Gamble)، شركة أمريكية تعد أكبر شركة لصناعة المواد الاستهلاكية في العالم. لمدة طويلة، ركزت الشركة على ...........( لمعرفة المزيد عن الشركة زورونا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل )
المقر الرئيسى : سينسيناتي، أوهايو
العنوان الرئيسى فى مصر : أبراج نايل سيتي البرج الشمالي , كورنيش النيل , رملة بولاق ,11221 , القاهرة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى فرصة التدريب, اضغط على :