
محتويات الصفحة
Responsibilities:
- Understand key customer individual needs and addressing them.
- Identify opportunities to grow the customer base and build positive relationships with new customers.
- Conduct quality assurance surveys to determine customer satisfaction and use the findings to improve on areas of complaint.
- Work closely with Sales and Accounts Managers to ensure that all staff maintain relationships with clients.
- Facilitate and support upselling and cross-selling opportunities to the sales team
- Promote high-quality sales, supply and customer service processes.
- Assist sales team in business acquisitions, planning, retention and management.
- Maintain complete and accurate customer correspondence data.
- Manage client relationships to promote and maintain a positive company image.
- Negotiate and manage agreements through business contract process.
- Ensure outstanding customer satisfaction by maintaining strong working relationships.
- Guide and lead colleagues transversally and as appropriate to deliver products/services that meet or exceed the customer requirements.
- Work proactively to address and resolve customer issues.
Requirements:
Education
- Bachelor’s degree in Administration or related field.
Experience
- 7-10 years experience in customer relationship management.
Skills
- Excellent command of English both written and spoken.
- Excellent interpersonal and communication skills.
- Proficient in all Microsoft applications.
- Superior product knowledge.
- A team player with leadership skills.
- Maintain a positive attitude focused on customer satisfaction.
Job Details:
Job/ Career : Manager, Customer Relationship
Contract: Regular
Category :Customer Relationship Management
Location: Smart Village - Egypt
Company: Orange
Job Posting Date: 1-3-2020
Job closing Date: 30-4-2021
المختصر المفيد
الوظيفة ( مدير إدارة علاقات العملاء فى شركة أورنج ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
تعليم
- درجة البكالوريوس في الإدارة أو في مجال ذي صلة.
خبرة
- ٧-١٠ سنوات خبرة في إدارة علاقات العملاء.
مهارات
- إجادة اللغة الإنجليزية تحدثا وكتابة.
- مهارات الاتصال ممتازة
- البراعة في جميع تطبيقات مايكروسوفت.
- معرفة متفوقة بالمنتج.
- أن يكون المُتقدم لاعب فريق يتمتع بمهارات قيادية.
- الحفاظ على موقف إيجابي يركز على رضا العملاء.
- للمزيد من المعلومات عن الوظيفة >>> نص الإعلان هو الإنجليزى فوق وفيه تفاصيل أكثر
- للتسجيل فى الوظيفة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
- لزيارة إعلان الوظيفة على الموقع الرسمى للشركة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
-لمعرفة المزيد من المعلومات عن الشركة >>> اضغط على زر (صفحة المعلومات) بالأسفل
كارت ببعض المعلومات عن شركة أورنج :
شركة أورنج ( تعرف بالإنجليزية :Orange) المعروفة سابقًا باسم ( فرانس تيليكوم France Télécom) ...........(للمزيد من المعلومات زورونا من خلال صفحة المعلومات بالاسفل)

المقر الرئيسى : باريس ، فرنسا
العنوان فى مصر : القاهرة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :