
محتويات الصفحة
Job Description:
- A Commercial Finance Opportunity overlooking the business in Lebanon & Jordan to ensure full alignment of the business agenda
Responsibilities:
- Execute aspects of finance planning and performance management process and related financial decisions potentially including Annual Contract planning/forecasting, target development, financial performance reporting/analysis, financial modeling and decision support for a focused scope within a region, business unit, country, Supply Chain, Mondelēz International Business Services or Corporate Finance team. You will also execute data collection and prepare data integrity checks
- Contribute to a strong controls and compliance environment in your area of scope and ensure full compliance with our policies
- Execute ad hoc analyses and projects as requested by the Finance Manager or Senior Analyst
- Support projects to improve efficiencies and improvements to ways of working and embrace a mindset of continuous improvement
- Contribute to a high-performing Finance team. You will also invest in personal development and the development of your Finance peers
Requirements:
- TECHNICAL EXPERTISE in financial analysis and data collection/structuring
- BUSINESS ACUMEN and relevant experience in a local or regional business
- LEADERSHIP SKILLS including collaboration and communication skills within a Finance team. Team player with can do mentality to deliver results
- GROWTH/DIGITAL MINDSET and the ability to execute opportunities and leverage technology to improve operational efficiency and effectiveness
- INTEGRITY and in all decisions and interactions aligned with our values and policies and external regulations
- Bsc/MBA in Business Administration or relevant area of study
- 3-4 years experience in relevant field/industry
- SAP user
Job Details:
Job/ Career : Commercial Finance Analyst
Location: Cairo, Egypt
Organization: Mondelez
Schedule: Full-time
Job Type: Finance Planning & Performance Management
Job posting date : 11-3-2021
Job closing date : not known
المختصر المفيد
الوظيفة (مُحلل تمويل تجاري فى شركة مونديليز ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
- خبرة فنية في التحليل المالي وجمع / هيكلة البيانات
- فطنة العمل والخبرة ذات الصلة في الأعمال التجارية المحلية أو الإقليمية
- مهارات القيادة بما في ذلك مهارات التعاون والتواصل داخل فريق الشؤون المالية. يمكن للاعب الفريق أن يفعل عقلية لتحقيق النتائج
- النمو / مجموعة البيانات الرقمية والقدرة على تنفيذ الفرص والاستفادة من التكنولوجيا لتحسين الكفاءة والفعالية التشغيلية
- النزاهة وفي جميع القرارات والتفاعلات المتوافقة مع قيمنا وسياساتنا واللوائح الخارجية
- بكالوريوس / ماجستير في إدارة الأعمال أو مجال الدراسة ذي الصلة
- ٣-٤ سنوات خبرة في المجال / الصناعة ذات الصلة
- مُستخدم SAP
- للمزيد من المعلومات عن الوظيفة >>> نص الإعلان هو الإنجليزى فوق وفيه تفاصيل أكثر
- للتسجيل فى الوظيفة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
- لزيارة إعلان الوظيفة على الموقع الرسمى للشركة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
-لمعرفة المزيد من المعلومات عن الشركة >>> اضغط على زر (صفحة المعلومات) بالأسفل
كارت ببعض المعلومات عن شركة مونديليز :
مجموعة مونديليز الدولية ( تعرف بالإنجليزية :Mondelez International, Inc) هي شركة أمريكية لصناعة الحلويات والأطعمة القابضة والمشروبات مقرها في شيكاغو ، إلينوي ...........( لمعرفة المزيد عن زوروا صفحة المعلومات بالأسفل)

المقر الرئيسى : شيكاغو ، إلينوي ، الولايات المتحدة
العنوان فى مصر : القاهرة - الإسكندرية - العاشر من رمضان
العنوان فى السعودية : طريق الملك عبدالله، حثم، المدينة المنورة
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للشركة - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :