محتويات الصفحة
Job Description:
- You will be working as a Payroll Specialist and will be part of Global Business Services with HR Operational Services business line based in 10th of Ramadan City, Egypt.
- In this role you will be reporting to Payroll Manager and will be responsible for delivering and implementing Human Resources (HR) function/specialized area strategy in one or more HR functional areas in alignment with group directives and wider HR strategy.
The scope is for Egypt and cluster countries for the below duties and activities:
- Payroll tasks to be backup for current payroll manager after one year (40%).
- Labor relation activities which related to the payroll and personnel (30%).
- some of admin tasks related to time management & outsourcing employees (30%).
Job Responsibilities:
- Preparing invoices, reports, memos, letters, financial statements and other documents, using word processing, spreadsheet, database, or presentation software.
- Conducting research, compile data, and prepare papers for consideration and presentation by function managers.
- Reading and analyzing incoming memos, submissions, and reports to determine their significance and plan their distribution.
- Performing general office duties, such as ordering supplies, maintaining records management database systems, and performing basic bookkeeping work.
- Effectively following up on projects execution, providing regular feedback to stakeholders and maintaining updated reports status on different initiatives.
- Ensuring execution and delivery of assigned HR services according to define Service level agreements.
- Delivering HR service support to HR community, manager, and employees.
- Living ABB’s core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues and the business.
Requirements:
- A Bachelor’s degree in HR or relevant field.
- Should have minimum 2-4 of experience as payroll specialist.
- Required proficiency in Microsoft Office (PowerPoint, Word, Excel).
- Excellent organization skills to keep records in place and easy to refer always.
- Fluency in both spoken & written English& Arabic is a must.
Job Details:
Job/ Career : HR Specialist
Location: 10th of Ramadan City, Egypt
Job type: Full-Time
Contract: Regular/Permanent
Job Posting Date: 8-8-2020
Job Closing Date: not known
المختصر المفيد
الوظيفة ( أخصائي موارد بشرية فى شركة ايه بى بى ) ومتطلبات الوظيفة كالتالى:
1) درجة البكالوريوس في الموارد البشرية أو مجال ذات صلة
2) يجب أن المُتقدم لديه خبرة لا تقل عن ٢-٤ كمتخصص في الرواتب
3) الكفاءة مطلوبة في برامج المايكروسوفت (PowerPoint ، Word ، Excel)
2) يجب أن المُتقدم لديه خبرة لا تقل عن ٢-٤ كمتخصص في الرواتب
3) الكفاءة مطلوبة في برامج المايكروسوفت (PowerPoint ، Word ، Excel)
4) مهارات تنظيمية ممتازة للحفاظ على السجلات في مكانها ويسهل الرجوع إليها دائمًا
5) إتقان اللغتين الإنجليزية والعربية تحدثا وكتابة أمر لا بد منه
- للمزيد من المعلومات عن الوظيفة >>> نص الإعلان هو الإنجليزى فوق وفيه تفاصيل أكثر
- للتسجيل فى الوظيفة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
- لزيارة إعلان الوظيفة على الموقع الرسمى للشركة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
- لمعرفة المزيد من المعلومات عن الشركة >>> اضغط على زر (صفحة المعلومات) بالأسفل
- للتسجيل فى الوظيفة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
- لزيارة إعلان الوظيفة على الموقع الرسمى للشركة >>> اضغط على زر( التسجيل الآن) بالأسفل
- لمعرفة المزيد من المعلومات عن الشركة >>> اضغط على زر (صفحة المعلومات) بالأسفل
كارت ببعض المعلومات عن شركة ايه بى بى :
مجموعة ايه بي بي (تعرف بالانجليزية : ABB ) ، مجموعة شركات سويسرية سويدية متعددة الجنسيات تعمل بشكل رئيسي في مجال الروبوتات , الطاقة , المعدات الكهربائية الثقيلة وتكنولوجيا التشغيل الآلي. تحتل المجموعة المرتبة 341 في قائمة فورتشن جلوبال 500 لعام 2018 ...........( لمعرفة المزيد عن الشركة زوروا صفحة المعلومات بالأسفل )
المقر الرئيسى : زيورخ، سويسرا
مواقع التواصل الاجتماعى الخاصة بهم :
لزيارة الموقع الرسمى للبنك - اضغط على :
للتسجيل فى الوظيفة , اضغط على :